Vraagje over menstruatie? Ongesteld of toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monic, 14 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi ladies,

Even een vraagje... Hebben jullie ervaring met héél véél rekbaar (echt 10cm+!) slijm in combinatie met je menstruatie?

Ik moet het slijm echt 'wegpakken' met wc-papier, want vegen is geen optie... Het is echt niet te vegen, omdat het gewoon 10cm+ rekbaar is in combinatie met bloed.

Ik ben ook eerder ongesteld geworden dan verwacht en het is in normale mate (dus niet echt veel meer of minder).

Ik heb gehoord dat sommige vrouwen echt veel slijm verloren toen ze zwanger bleken te zijn... En er zijn ook vrouwen geweest die menstrueerden terwijl ze zwanger waren... Is er nog hoop of is dit iets anders?

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Ben hier ook 5 dagen te vroeg ongesteld geworden ofnaja ongesteld:( En van dat vruchtbare slijm heb ik wel eens gelezen bij n innesteling.. over paar dagen ma testen denk ik?

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat slijm heb je echt alleen als de eispriong eraan zit te komen. Het komt er daarna dus ook niet meer uit (nagevraagd bij artsen).

Het zou dus kunnen dat je cyclus erg in de war is (bloedverlies; ongesteld of zwanger) maar dat je eisprong er wel aankomt.

Wacht een weekje en kijk wat het doet. Een test over 2 dagen is te vroeg.

4. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi Dames bedankt!

Ja ik had zelf het gevoel dat het wel zou kunnen, vooral omdat ik gisteren in eens niet meer tegen de geur van pizza margaritha (kaas?) kon... Maar ik ben gewoon ongesteld.. En goed ook zegmaar, dus niet minder ofzo..

Wel raar dat ik nu in een keer ZO rekbaar slijm met 'ongesteldheid' verlies... Heb ik nooit meegemaakt? Ik ben nu al ongesteld vanaf afgelopen vrijdag.

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Heel raar!
    En vreemd dat je lijf je voor de gek kan houden met aversie tegen voedsel (en dan toch ongesteld).

6. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja raar he! Nou heb ik einde van de maand een diagnostische hysteroscopie vanwege contactbloedingen die ik hiervoor al had... Dus misschien is er wat anders? maar dit is echt niet normaal.. Echt trekken dat ik kon :|

Deel Deze Pagina