Ik ben momenteel nog zwanger van ons eerste kindje, maar aangezien mijn vriend een groot pak ouder is, willen we niet te lang wachten om te beginnen voor een 2de kindje. We zijn nu zwanger mits icsi en hebben geluk gehad om bij de 2de tp al zwanger te zijn, we hebben nog 3 cryo's over van onze eerste poging. Hoe lang hebben jullie gewacht na de bevalling om voor een 2de kindje te gaan? En heeft dat langer/korter geduurd dan het eerste? Mijn vriend geeft ons tijd tot hij 48 wordt, dat is over 2 jaar. We zouden willen wachten tot ons eerste kindje een jaar is, dan heb ik tijd gehad om te bekomen van de zwangerschap en bevalling en ook om te genieten van ons eerste kindje. Maar hoe hebben jullie dat gedaan? (Moest mijn vriend nu jonger zijn, hadden we die leeftijdsgrens niet en zouden we 2 jaar ertussen wachten, maar dat is nu dus geen optie )
ik ben nu zwanger van de 2de. zijn begonnen toen ons meisje 9maanden oud was, omdat we over haar ruim 2 a 2.5jaar gedaan hebben wilde we optijd beginnen. nu was onze eerste cryo tp raak!! heel fijn dus niet nog een punctie enz. wens jullie iig veel succes!!
Mijn zoontje is nu 9 maanden oud en we zijn vorig maand begonnen, hij was dus 8 mnd. Het is meteen raak!! Over mijn zoontje deden wij 3 jaar en de 2e 1 maand.
Mijn zoontje is nu ruim drie maand. En eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken om binnen nu en twee jaar weer zwanger te zijn. Ik weet eigenlijk überhaupt niet of ik het traject weer in ga. Aan mijn antwoord heb je dus weinig. Ik wil jullie wel een fijne bevalling wensen eb succes straks!
Mijn zoontje was 1 jaar toen wij weer zijn gestart. We hebben over hem 6 jaar en 4 icsi's gedaan. Ik ben nu pril zwanger van de derde en laatste cryo uit de poging voor mijn zoontje. De eerste cryo was ik ook zwanger maar dat werd een vroege miskraam. Nu dus bang afwachten.
Bedankt voor jullie reacties! Jullie zijn allemaal heel snel zwanger geraakt na de 1ste blijkbaar! @Saskia1984: Ik duim voor een gezonde plakkerd deze keer!
Wij hebben het circus weer opgestart toen onze dochter een maand of 10 was. Helaas gaat het dit keer iets minder voorspoedig (bij onze dochter was de 1e IUI raak), zit nu net in de wachtweken van de 6e en laatste IUI poging.