Is het mogelijk om een eisprong te hebben zonder temperatuursverhoging. Ik temp sinds deze cyclus en doe alles zoals moet. Heb echter het idee dat mijn eisprong is geweest, maar mijn temp gaat maar niet omhoog. Herkend iemand dit?
Dat is bijna niet mogelijk. Hooguit een enkeling waarbij het tempen niet werkt, maar dan heb je ook een heel wisselend kaartje. Hoe lang zijn al je cycli hiervoor geweest en op welke cyclusdag zit je nu? Wanneer denk je deze ronde je eisprong gehad te hebben?
En je bent echt al een tijdje regelmatig? Ooit eerder ovulatietesten ofzo gedaan? Meet je elke ochtend op dezelfde tijd en op welke manier?
Ja tijd regelmatig (zeker een jaar)...ook al heel lang geen pil gebruikt. Meet na het wakker worden op het zelfde tijdstip rectaal. Hoopte op meer duidelijkheid door tempen, maar snap nu helemaal niks meer van mijn cyclus.
Ja is lastig 26e lijkt er wel een dipje te zitten maar dat is maar 9dpo of ben je niet op cd 1 beginnen met tempen?
De app geeft de dagen niet zo goed aan in de kaart. 26e is cd 13. Ben begonnen op cd 2. Ben wel 1 of 2 dagen tussendoor vergeten te tempen (te laat).
Ja je ziet wel een daling op de 26e dus het zou kunnen dat dat een eisprong geweest is al is de stijging niet enorm na de mogelijke Eisprong dan. Hier is hij tussen de 36,2&36,6 en na eisprong is hij 36,8-37 bij mij. Ik vind fertillity friend wel makkelijker die geeft zelf een kruis aan als hij denkt dat de eisprong geweest is. Toevallig niet ziek geweest begin van de cyclus?
Temp je echt op hetzelfde tijdstip iedere ochtend? En slaap je ook ieder nacht ongeveer even veel uren? Mij valt namelijk op dat je waardes van de zondagen het hoogst zijn (korte geslapen? later getempt?)
Ook op zondag juiste tijd. Ben altijd vroeg wakker. En moest werken wellicht alleen zondag de 20e (pinksteren) maar als je die wegdenkt dan zou ik wel lichte stijging hebben na de 26e?
Nee ga altijd rond 22:00 - 22:30 slapen. En rond 6:30 - 7:00 wakker. Zal toch zeker niet op een minuut aankomen. Dat heb ik ook nergens gelezen en lijkt mij echt overdreven. Ik weet niet of het warme weer er effect op heeft?
Nee komt uiteraard niet op een minuut aan maar sommige mensen gaan in t weekend 2 of 3 u later slapen. Dat kán zeker uitmaken. Bij de een heeft vrijwel niks effect of de temperatuur en bij de ander het kleinste ding. Warme weer lijkt me niet omdat dat de afgelopen tijd redelijk constant is. Wat wel kan uitmaken is als je bv ene dag raam dicht andere open of ene dag onder een dikke deken andere niet. Temperaturen is helaas een secuur iets en echt niet voor iedereen weg gelegd. Het advies om qua tijd max 15 minuten speling te houden. Je kaartje laat in mijn optiek in ieder geval nog geen eisprong zien.
Het begint toch nog ergens op te lijken. Als ik 1 temp negeer dan lijkt FF toch een eisprong te zien. Al is het niet zeker want het is een stippellijntje. Was mijn eisprong dan toch cd 18 of 19 denk ik.
Dat denk ik ook Dag 18 einde middag met een slowrise op dag 19 . Met een cyclus van 29 dagen heb je dus een lf van 11 dagen