Hoop of geen hoop

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mauzy82, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik heb even een vraag eigenlijk zoals titel al zegt, hoop of geen hoop.

Ik heb op 12 dpo een vroege test van de action gedaan, deze was witter dan wit. 2e urine na 3 u sparen.

Op 13 dpo een vroege test van action gedaan en kwam een streepje (lees tuurstreep) 2e urine na 3 uur sparen.

Vandaag 14 dpo een vroege test gedaan en kwam heel lichtzinnig weer een turende tuurlijn. 2e urine na nog geen uur opsparen. Ivm werk.

Binnen afleestijd bij gister en vandaag dan minder een streep. Testen opengemaakt enkel voor een foto.

Hieronder een foto van beide testen. Hij draait ze hier, sorry daarvoor. Maar de testen zijn nu opgedroogd natuurlijk. Zelf heb ik weinig hoop maar wil graag weten of dit gegrond is natuurlijk. Ik dacht dat mijn NOD vandaag was, maar bij navragen en tellen is dat op 16 dpo. Daar word ik meestal ongesteld. Dus vanuitgaande dat ik dan natuurlijk veel te vroeg ben met testen. Had ik toch graag wat feedback. Blijft toch spannend tot zaterdag dat weet ik. Zelf heb ik weinig hoop maar dat al gehele ronde dus. Ik hoor het graag van jullie.

Nog maals... bovenste is van gisteren. Onderste van vandaag. Ik hoor het wel.

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie iets heel lichts, maar deze foto is al ruim na afleestijd en dus zou het ook indrogers kunnen zijn.

Echter zou je bij 13 en 14 dpo toch zeker wel een duidelijke streep verwachten.

Wanneer was je ovulatietest positief?

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Als je voor je NOD test dan moet je urine echt geconcentreerd zijn. Een uurtje is dus te kort. Bij je volgende test dus echt langer sparen of ochtendurine.

4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

De bovenste is idd van gisteren.
    De onderste van vandaag.

Ja sorry voor kwaliteit.

Ik gebruik geen ovulatietesten. Zit in de mmm. Menopur en pregnyl.

Ja zou ik ook verwachten idd. Maar had met 12 dpo een sneeuwwitte test dus hier niet meer op gerekend. Binnenaflees tijd was er ook een streep hoor.

Edit : bij 10 en 11 dpo heb ik hele dag krampjes en steken gehad in de buik. Wellicht daar iets geweest. Miss daarom nu zo licht getest.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Het wordt niet geconcentreerder door langer in je blaas te blijven. Het wordt geconcentreerder door minder/niet te drinken 2-3 uur de test ;)

Bioluun, Danty88, Simmy en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie links en rechts... niet boven en onder ;)
    Welke is van vandaag?

Morgen nogmaals testen en dan binnen 10 min een foto maken.
    Wij kunnen de testen nu niet eerlijk beoordelen vanwege de indroging helaas.

Mauzy82 vindt dit leuk.
  7. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Met de controle streep naar onderen de rechter. De duidelijke zeg maar (ahum)

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh thanks, ik dacht dat je 2 /3 uur urine moet verzamelen door niet te drinken en plassen. Dat je dan een geconcentreerde urine opspaart haha. Dus als ik 2 x plas met een uur ertussen maakt dat niks uit zolang ik in de 2/3 uur ervoor maar niks heb gedronken?

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Klopt helemaal :)

Rosa5 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Zo logisch nu ik erover nadenk, hahaha ga echt stuk nu, ik heb zo vaak dus voor niks mijn plasje braaf opgehouden die ontelbare keren dat ik heb getest.:roflmao:
    Bedankt voor deze les, dit gaat mij heel wat plas ophoud leed besparen.:p

11. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ik zie je streepjes, maar heb al duidelijkere streepjes gezien bij dames die niet zwanger bleken te zijn. Het kan natuurlijk, maar normaal zijn ze echt wel duidelijker op 14 dpo

12. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

En dan testen met de early van action die ik nog heb? Of met de predictor expres ?

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou voor de Express gaan, lijkt mij betrouwbaarder.
    Of allebei.. als ik echt eerlijk ben wat ik zou doen.

14. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Haha jaah! Dat dacht ik ook. Om ze dan allebeide te doen morgen ochtend. En dan heb k voor zaterdag of zondag nog 1 expres mocht dat nog nodig zijn natuurlijk.

Rosa5 vindt dit leuk.
  15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja die van Action voor eventuele oploop en de Express ter controle.
    Succes en ik duim voor je!

16. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nou ja ik heb deze hele ronde al slecht gevoel. En door witte test had ik me der in gevonden. 10/11 dpo flink buik krampen en steken gehad. En 13 dpo en vandaag opeens iets zichbaar. Dat begrijp ik niet. En dan schiet je hoop toch weer omhoog hé.

Dank je wel ik laat het weten morgen ochtend. Maar vanbinnen weet ik t antwoord wel al hoor.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd ;)

18. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Als dat je innesteling was, die kramp. Dan past het juist heel mooi. Snap dat je niet teveel wilt hopen. Maar ik zou morgen lekker nog een keer testen want ik vind je test van vandaag wel ietsjes duidelijker dan die van gister...

19. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ja hoop houden hoor! Omdat ik zelf nog niet ongesteld ben geworden (nu nod) en wel pijnlijke borsten heb, heb ik ook nog hoop. En zelfs allemaal verhalen opgezocht van vrouwen die laat positief testen. Komt niet vaak voor, maar het kan gewoon. Dus niet opgeven, dat mag je pas als je ongesteld bent geworden ;)

20. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Test van vanmorgen spierwit. Dus wachten op ongi. En vrolijk door naar ronde 4. :thumup:

Deel Deze Pagina