Is er nog hoop?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Dromer86, Sep 19, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dromer86

Dromer86 Lid

Sep 18, 2024
    41
    143
    33
    Female
    Vandaag 13 dpo na een tp van een blasto…
    Gisteren een licht positieve test, vanmorgen niet veel donkerder, maar sinds vanmiddag eerst bruin bloedverlies en later een beetje rood (maar dat is gestopt).
    Ik heb ook veel last van menstruatiepijn bij mijn rug, dus het voelt alsof het afgelopen is…
    Maar is er nog hoop?
    zijn er mensen die na zoiets toch gewoon zwanger bleken?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto van de testen?
    Heb je hcg triggers gespoten?

3. Dromer86

Dromer86 Lid

Sep 18, 2024
    41
    143
    33
    Female
    Het lijntje van vandaag is een heel klein beetje donkerder nu hij droog is… in het echt zijn de streepjes iets duidelijker.

geen HCG gespoten.

Bloeden lijkt iets minder te worden, maar ik gebruik ook nog steeds progynova en amelgen.. wel regelmatig veel kramp..

Attached Files:

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh dit ziet er idd niet goed uit.
    Als je geen ovitrel/pregnyl oid hebt gespoten dan vermoed ik een biochemische zwangerschap helaas.

5. Dromer86

Dromer86 Lid

Sep 18, 2024
    41
    143
    33
    Female
    Bloedverlies is zo goed als over, dus dat geeft toch hoop…

testje van vanmorgen is een heel klein beetje donkerder, maar weer niet zoveel als gehoopt natuurlijk..

Echt killing dit!

Attached Files:

6. Dromer86

Dromer86 Lid

Sep 18, 2024
    41
    143
    33
    Female
    Ik had nog eentje van action liggen, die toch ook nog geprobeerd om te zien of er verschil zou zijn. Ik heb niet zoveel ervaring met deze testen, dus ik heb geen idee hoe goed ze zijn..

Attached Files:

7. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

Nov 21, 2020
    3,133
    3,212
    113
    Female
    Wilde niet zo maar wegklikken. 15 jaar wachten moet vreselijk lang en haast onmenselijk zijn. Hier 7 jaar gewacht op een vitale zwangerschap (en daarvoor een bbz en vroege miskraam). Helaas durf ik voor 18dpo met grote zekerheid te stellen dat dit geen vitale zwangerschap is.

De maand voordat ik zwanger raakte van onze oudste had ik de vm en was alle hoop die ik nog had verloren. Ik hoop dat jullie wens heel snel uit mag komen!

8. Dromer86

Dromer86 Lid

Sep 18, 2024
    41
    143
    33
    Female
    15 jaar is echt heel lang… het is ongelooflijk hoeveel we in die 15 jaar hebben meegemaakt…
    Intussen een tp van een donoreicel, dus dat zegt wel iets over de weg die we hebben afgelegd.
    En we zijn ook wel bijna op het einde van onze fertiliteitsreis, want we zijn straks simpelweg door de mogelijkheden heen, je kunt je dus wel voorstellen hoe heftig deze dagen zijn, er hangt zoveel van af, het is bijna niet te doen)

Ik heb vandaag 14dpo, dus niet 18 (op het testje staat 13, ik neem aan dat je daar 18 van hebt gemaakt).

9. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

Nov 21, 2020
    3,133
    3,212
    113
    Female
    Heb een denkfout gemaakt, sorry. Wat een verhaal!

Voor 14dpo vind ik de streep nog steeds erg licht en heb ik er een hard hoofd in. Hoop dat uiteraard dat ik ongelijk heb. Veel sterkte!

10. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Pfff ik zou hem positief willen kijken voor je maar ik vind het er voor de termijn nog niet heel positief uit zien. Ik zou rekenen op niet vitaal en een klein sprankje hoop houden dat je toch late innesteling hebt ..

11. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

Jun 13, 2019
    316
    284
    63
    Female
    Oh wat een spanning moet je hebben. Dikke knuffel voor jou!! Het is heel stom maar het enige wat je nu kunt doen is afwachten en hopen dat het streepje morgen donkerder is! Ik denk aan je..

12. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wat enorm spannend!! 15 jaar.. ik ga heel hard voor jullie duimen en hopen dat je een late innesteling had!

13. Dromer86

Dromer86 Lid

Sep 18, 2024
    41
    143
    33
    Female
    Bedankt voor de lieve reacties!

Even een update;
    Het bloedverlies is helemaal gestopt, de kramp is ook weg…
    Testje is toch echt een beetje donkerder, maar gaat het hard genoeg?
    Wat een spanning, de tijd kruipt voorbij zo!

Attached Files:

14. Precious03

Precious03 Bekend lid

Dec 5, 2022
    972
    616
    93
    Female
    Dit was de mijne met 4 weken.. Kruidvat knalt niet meer zoals voorheen. Ik vind het daarom heel lastig om oploop te beoordelen.

Vreselijk dat je in deze onzekerheid zit. Je kunt ook de kruidvat early proberen of die donkerder is?

Screenshot_20240921_075456_Gallery.jpg

15. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

Mar 22, 2024
    1,260
    1,204
    113
    Female
    Ik zou zo willen dat ik iets anders kon zeggen.. maar ik ben bang dat dit hele trage oploop is, en dat het toch niet helemaal goed zit. Aangezien je in een traject zit, kun je misschien vragen om je hcg te laten bepalen? Er zijn echt wel verhalen van vrouwen die in het begin maar hele trage/lichte oploop hadden en toch een goede zwangerschap, dus het kán wel.. maar ja. Ik ga in ieder geval HEEL hard voor je duimen!

Ik heb ter vergelijking mijn eigen testen bijgevoegd van 10dpo t/m 15dpo geloof ik. Stripjes zijn early testen van sensitest, 'grote' is een gewone van action.

Attached Files:

16. Dromer86

Dromer86 Lid

Sep 18, 2024
    41
    143
    33
    Female
    Ik krijg sowieso maandag een bloedtest, bij het ziekenhuis waar ik zit is dat gebruikelijk, dus maandag weet ik meer…

JupitR and Precious03 like this.
  17. Dromer86

Dromer86 Lid

Sep 18, 2024
    41
    143
    33
    Female
    Ik had nog eentje van de action (dan hou ik weer op met testen voor vandaag hoor, ik krijg toch geen zekerheid), maar dit is de gewone van de action.

Attached Files:

18. PippaLotta

PippaLotta Actief lid

Jun 13, 2019
    316
    284
    63
    Female
    Oh wat lastig hé! Slim dat je stopt met testen. Je kunt er je zekerheid niet vandaan halen, net zo min als van onze meningen. De één ziet het zo of heeft het op een bepaalde manier meegemaakt en de ander weer heel anders. Ik bid voor jou dat dit een prachtig mooi kindje voor jullie mag zijn!

Precious03 likes this.
  19. Dromer86

Dromer86 Lid

Sep 18, 2024
    41
    143
    33
    Female
    Toch hoopvol!

Attached Files:

20. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,710
    7,188
    113
    Female
    Er is wel degelijk een oploop! En wetende dat de Kruidvat testen inderdaad niet zo snel heel donker zijn, ben ik nu hoopvol voor je!

Dromer86 likes this.

Share This Page