Innestelingsbloedig?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RT1235, 27 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RT1235

RT1235 Nieuw lid

27 sep 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal! Door het lezen van het forum voelde ik me al veel minder alleen in het proces, maar ik heb nu zoiets raars dat ik toch een berichtje ga plaatsen in de hoop dat iemand anders dit ook heeft meegemaakt en positief was.

We proberen al 8 maanden nu zwanger te worden (13 jaar de pil geslikt dus dat zal ook wel meespelen mogelijk). Begin januari gestopt met de pil en eigenlijk al vanaf maart een hele steady menstruatiecyclus. Echter ben ik er pas sinds 2 maanden achter dat ik een hele late eisprong heb. Mijn LF is 10-11 dagen tot menstruatie. Normaal heb ik ook echt lange menstruaties met vuurrood bloed (belangrijk voor later in het verhaal).

Deze maand:
    Start cyclus: 28 augustus
    Ovulatie (gemeten clearblue): 12 sept (13 sept voelde ik hem)
    Eigenlijke start menstruatie: 23 sept

Ik startte dinsdagmiddag 24 sept dacht ik mijn menstruatie met een klein beetje bruine afscheiding. Enorm balen.. tot ik heel de dag niks meer had. Woensdag ook weer een beetje bruine afscheiding, minimaal. Donderdag 1x iets meer bruin, verder he-le-maal niks. Zo raar! Vandaag (vrijdag 27 sept) weer helemaal niks meer. Ik snap er niks van. Had ik dan 1 dag NOD een innestelingsbloeding? Dat was 10 dagen DPO. Dat zou dus kunnen omdat ik zó’n late eisprong heb. Maar ik lees bij niemand anders over een innesteling ná NOD (ookal was het maar 1 dag later).

Nu ben ik vanochtend op 14 dagen DPO tegen beter weten in (eigenlijk pas 1-2 weken testen na innesteling, I know..) toch met een clearblue ultra vroege test gaan testen (had ik nog in huis), die was negatief. Kan dit zijn omdat ik 4 dagen ná mijn eigenlijke menstruatie testte? Of waren deze 3 dagen met 2 inlegkruisjes met amper bruin “bloed”/afscheiding dan toch mijn menstruatie?

Ik voel wel al 2 dagen licht trekken onder in mijn lies en ik heb onderrugpijn maar geen gevoelige borsten (overigens ook nooit tijdens mijn menstruatie, ook geen krampen oid ondanks de hevigheid).

Iemand een soort gelijk verhaal met een positief einde? Over 1 week alsnog testen ondanks dat ik nu al 4 dagen na menstruatiedag (of innestelingsdag) 1 zit?

2. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

8 apr 2022
    365
    236
    43
    Vrouw
    Het duurt geen 1-2 weken voor je positief test na innesteling, doorgaans 2-3 dagen. Ik leg dat altijd zo uit: menig vrouw test al op 8DPO positief, dat zou in dat geval betekenen dat hun innesteling al op 1DPO was, wat dus niet kan. Innesteling na NOD komt eigenlijk haast niet voor, máár dan gaan ze uit van 14DPO als NOD, dat ligt bij jou dus een beetje anders. Innesteling gebeurt namelijk tussen dag 5 en dag 12 na eisprong. Het feit dat je nu nog negatief test maakt dat ik niet heel erg hoopvol ben, ik zou over 2 dagen nog eens testen om zeker te zijn!

RT1235 vindt dit leuk.
  3. RT1235

RT1235 Nieuw lid

27 sep 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt voor je snelle en duidelijke reactie!

Deel Deze Pagina