Wat zouden jullie doen? Ik ben sinds maandag overgeplaatst qua zorg naar het ziekenhuis, ben nu dus medisch.. Ik weet gewoon niet of ik moet bellen :S
Je bent medisch, maar is er geen nummer of verloskundige die je bekken kan? Daar zijn ze voor hoor. In jou geval misschien ook fijn om niet te kang te wachten. Weet niet waarom je medisch bent natuurlijk. In principe ga je bellen als je om de zoveel minuten (drie?) weeen hebt van minimaal een minuut gedurende een uur ofzo. Zal wel ergens terug te vinden zijn. Maar ik zou gewoon bellen. Succes!!!!
He!! De ene 'wee' (ik ga er maar even vanuit dat dat het is) is pijnlijker dan dr ander. Bij de meeste merk ik echt dat het pijnlijker word en weer afneemt. Het is vooral onderin mijn rug en onderin mn buik. Vorige week woensdag had ik dit ook maar na 2 uurtjes zwakte het af en viel ik in slaap. Iedereen zegt: als het weeeb zijn dan weet je het wel! Maar mss ben ik wel een enorme aansteller en denk ik nu al dat het begonnen is maar word het nog veel erger!
Ik moest inderdaad bellen bij weeen van een minuut die om de 4/5 minuten komen. Maar deze weeen komen zo random... Weet niet wat ik er mee moet! Ik ben medisch omdat ik de baby een paar dagen niet voelde en moest daardoor elke dag aan de ctg tot aan de bevalling. Alles is verder gewoon helemaal goed met haar en voel haar sinds vandaag ook weer meer.
Haha ja dat zeiden ze tegen mij ook, maar ik zat ook opeens op 1 cm. Ben daarna helaas blijven hangen Ze zeggen dat het met iedere wee pijnlijker word. Anders kijk je het nog even een uurtje aan? Als je het echt niet vertrouwd: gewoon bellen! Daar zijn ze voor!
Pff, vind t maar lastig Kkijk het idd nog even aan, ook ua intensiteit van de weeen. En anders bel ik gewoon! Thanks!!
Ik denk niet dat het nu al echt begonnen is, het is zo onregelmatig en volgens mij doet het ook nog niet zo'n pijn. Bij de jongste kreeg ik 's nachts weeën waartussen ik gewoon kon slapen, dat zou ik ook gaan doen als ik jou was . De volgende ochtend zette het bij mij door. Heb van 3 tot 7:30 onregelmatige lichte weeën gehad van ongeveer om de 7 minuten en daarna kwamen ze ongeveer om de 5 minuten en moest ik echt mijn aandacht goed erbij houden om ze weg te puffen.
Ik zou inderdaad nog even je slaap pakken als dat lukt. Dit kan goed het begin van je bevalling zijn en dan heb je energie nodig. Succes en ook veel plezier, want een kindje op de wereld zetten is super mooi en bijzonder.
Ja, dat herken ik ook nog Snoopy. Ik hoefde pas weer te bellen als ik het qua pijn evht niet meer leuk vond en ze regelmatig kwamen. Misschien proberen te slapepn nu ja. Pak nog zoveel mogelijk je rust. Als bet echt erger wordt en je er niet meer van kan slapen, kan je bellen. Spannend hoor!
Als je niet meer kunt slapen (ik kan me niet voorstellen dat je kunt slapen) zou ik gewoon bellen om te overleggen. Ze zijn in t ziekenhuis toch wakker, dus je maakt er niemand voor wakker. Ik had om de 6 minuten weeën maar had na 3 uur toch al 5 cm. Als jij dat ook hebt moet je dus niet te lang wachten, want je moet nog naar t ziekenhuis. Succes! En hopen dat je vandaag je kleintje in je armen hebt!
Zou even douchen of in bad gaan, wil ook nog wel eens helpen. En inderdaad slapen als dat nog lukt. Als ze regelmatiger komen de VK bellen, succes!!
Nou, slaap pakken lukte niet meer. Dus gebeld en moesten komen. 1cm ontsluiting en een goed verweekte baarmoedermond. Even afwachten wat de plannen zijn, over 2 uurtjes weten we meer. Bedankt meiden!
Wat spannend! Probeer wel op de momenten dat het kan te slapen. Dan ben je wat uitgerust. En geloof me, dat is moeilijk maar je kunt het wel gebruiken Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten
Denk aan je hoor! Raar idee dat je nu nog druk bezig bent, waarschijnlijk! Hopelijk schiet het al lekker op en kunnen jullie snel je meisje in de armen sluiten. Hoop dat je, zodra je weer op aarde geland bent, laat weten hoe het gegaan is? Ben reuzebenieuwd!