Dag dames, Deze maand is er iets vreemds aan de hand. Over een kleine week zit de maandelijkse cyclus erop en is het afwachten of ik ongesteld ga worden of niet. Nu heb ik al een paar dagen (sinds dinsdag) heel veel last van misselijkheid 's ochtends en 's nachts (word er wakker van). Ik ga al bijna over mijn nek van bv de geur van banaan (iets wat ik normaal heel lekker vind). Deze week heb ik elke ochtend getwijfeld of ik wel naar mijn werk kon omdat ik me zo beroerd voelde. Als ik nu overtijd zou zijn, zou het een verklaring kunnen zijn , maar dat ben ik nog helemaal niet. Dat zou pas over een kleine week zijn. Herkent iemand dit? Misschien heb ik gewoon een virusje te pakken dat alleen 's ochtends aktief is
Wie weet laten we het hopen. Misschien een virusje, maar misschien een klein wondertje. De laatste keer was ik ook al een week voor mijn menstruatiedatum met vlagen misselijk en overgevoelig voor geurtjes en dat werd alleen maar erger. Spannend hoor!
Spannend meid, wie weet? Zou goed kunnen hoor. Ik hoop het van harte voor je dat je zwanger bent. Laat je het weten of je zwanger bent of niet?