Is er nog kans of is het gewoon echt mis?...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vanilia, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Meid sterkte,
    en inderdaad na de curettage weer verder met schone lei, ik hoop voor je dat het dan snel weer raak zal zijn en het een voorbeeldige zwangerschap wordt!
     
  2. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik denk dat dat ook de juiste instelling is vanilia !
    denk aan je en hoop dat het snel weer raak is !
     
  3. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    lieve vanilia,

    meid echt woorden schieten mij tekort ik weet niet wat ik moet zeggen je weet hoe ik er over dacht ik was zo blij voor je :( maar hetgaat helemaal ''goed'komen. dikke knufff
     
  4. Chamisa

    Chamisa Actief lid

    7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Vanilia, wat erg voor je! In gedachten stuur ik een heleboel knuffels naar je toe...ik had het zo voor je gehoopt!
     
  5. Webmiertje

    Webmiertje Actief lid

    2 sep 2008
    183
    0
    0
    Heel veel sterkte meid!
     
  6. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Lieve allemaal!

    Superlief jullie berichtjes, bedankt.

    Vandaag ben ik gecuretteerd en het is me heel erg mee gevallen! Ben nu thuis en het vloeien valt mee. In het begin was het best veel maar nu lijkt het meer op een gewone menstruatie. Ik heb geen buikpijn of iets dergelijks.
    Ik ga over een paar weekjes even testen om te zien of alle hormonen uit mijn lijf is. En dan gaan we gewoon weer verder klussen! Kijken wat eruit komt :) , ben reuze benieuwd.

    Meiden nogmaals heel erg bedankt voor al jullie steun en lieve woorden.

    Heel veel liefs!
     
  7. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Verdorie Vanilia, had zo gehoopt op goed nieuws na mijn vakantie! Ik heb heel veel aan je gedacht en was ook niet echt mezelf tijdens de vakantie.

    Mijn man zei dat ik maar 1 keer echt heb gelachen toen ik een water gevecht hield met mijn nichtje van 2.

    Ik heb dinsdag eindelijk uitsluitsel. Denk zelf dat het slecht nieuws is aangezien ik me niet echt zwanger meer voel. Baal er echt van dat het zo moet lopen. Geef de moed niet op. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Als ik het iemand gun ben jij het wel. Sterkte meid!
     
  8. Angel7

    Angel7 Lid

    6 aug 2008
    17
    0
    0
    Directie Secretarese
    Barendrecht
    Jeetje..Vanilla dat is erg. Ik weet precies wat je voelt. Bij mij is het ook mis, ik wil niet gecurreteerd worden, wacht af totdat mijn lichaam het zelf afstoot, anders heb ik pillen gekregen van de gyn. Sterkte!
     
  9. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Angel, wat erg meid... het is iets verschrikkelijks om een miskraam te moeten meemaken. Jij hebt dus ook een missed abortion? Wat naar...
    Probeer je sterk te houden meid. Tuurlijk zul je veel verdriet hebben ervan, heb ik ook nog steeds. Maar probeer er toch in te geloven dat het uiteindelijk goed komt. Heel veel sterkte meis en ik hoop voor je dat het snel loskomt vanzelf.... :(

    Aylin, je vakantie is misschien toch wel een goede afleiding voor je geweest ondanks dat je waarschijnlijk elke dag eraan gedacht zult hebben, 'is het goed, is het niet goed'.
    Ik hoop echt voor je dat je dinsdag beter nieuws te horen krijgt als ik. Ik duim voor je!

    Liefs.
     
  10. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Vanilia,

    Heel veel sterkte meid! De curretage is heel vervelend, maar de tijd die nu gaat komen zal ook nog heel moeilijk worden.
    Ook wij waren spontaan zwanger net voor de mm, notabene positief getest op de dag dat we het hele behandelingstraject gingen bespreken.
    Helaas is dit ook geeindigd in een ma.
    Het was zo'n geluksgevoel om toch nog spontaan zwanger te worden, we waren er echt van overtuigd dat dit 'het lot' was.
    De teleurstelling was dus gigantisch toen het mis bleek te zijn.
    Neem de tijd om dit te verwerken, ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je over niet al te lange tijd je eigen, gezonde kindje in je armen mag houden.

    x Roosje
     
  11. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Vanilia, ik ben blij dat de curettage jou ook is meegevallen.

    Alleen let op, je kan de komende week ( of 2 a 3) nog heel
    moe zijn en huilbuien krijgen. Hebben ze mij niet verteld maar ik ben al weer
    2 weken aan het werk en gewoon helemaal kappot als ik thuis kom. Lig ook
    iedere dag om 9 uur al in mijn mandje!
    Ik heb dan ook geinformeerd bij de verzuimcoordinator van het werk en die
    vertelde mij dat je toch nog best wat nawerking kan heben van de narcose
    welke bovenstaande klachten veroorzaken.

    Luister dus goed naar je lichaam en neem je rust! En heel veel sterkte met de
    emotionele kant natuurlijk!
     
  12. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Helaas bij mij dezelfde uitslag als bij Vanilia. Maandag zou ik 12 weken zwanger zijn geweest. Nu vind op deze dag de curettage plaats.

    Helaas het heeft zo moeten zijn...
     

Deel Deze Pagina