is er nu een oplossing voor het pendelen?

Discussie in 'Pendelen' gestart door hopeandfaith, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    En zo is het! Het moet wel leuk blijven!:D

2. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    gesina en burningkarma er staat een berichtje van mij maar pendel wanneer je zin hebt.
    ik heb tijd hoor

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Even nieuwsgierig, hoelang doe je er over om te pendelen, 1 vraag dus? (30 aanvragen is kennelijk een heleboel, ik heb er geen verstand van hoe het werkt:))

4. draak2012

draak2012 Actief lid

26 jan 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me niet helemaal voorstellen dat dit de manier is.
    Als ik alleen al naar mezelf kijk, durf ik al niet eens een mail naar de dames te sturen omdat de mailboxen al ontploffen.

Het lijkt me grappig om eens te laten doen, haast is er niet bij ;)
    Maar het moet vooral voor de pendelaars leuk blijven...

Ben benieuwd hoelang het op deze manier zal gaan....

5. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Nou heb inmiddels 44 aanvragen :O ik denk dat we maar gewoon zelf weer moeten zeggen wanneer we gaan pendelen en dat ze dan een pbtje kunnen sturen en na die tijd een blokkering erop zetten dat ze bij de pendelaars niet meer een berichtje kunnen sturen!!

ik ga vanavond ff kijken of ik al wat kan wegwerken!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja Gesina volgens mij is dat de beste oplossing
    als je nu alweer 44 aanvragen hebt dan is t op een gegeven moment
    ook geen plezier meer om te doen ..

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Om deze reden ben ik destijds gestopt, ik werd echt onrustig wetende dat er zoveel aanvragen openstonden.Jammer want vind het echt leuk te doen.

8. hopeandfaith

ja ik heb vanavond ook geen tijd om te pendelen want ik ga voetbal kijken ze zien het maar wanneer ze antwoord krijgen want ik ga echt niet eerder pendelen dan wanneer ik zin heb!

9. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Je hebt er ook 1 van mij maar heeft geen haast, moet wel leuk blijven voor jullie om te doen.

Voetbal kijken hier ook ml heeft tijd van zijn leven, duitsland wint (hij is duitser)

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik begin een dezer dagen. Heb er nu 95haha. Ben ziek geweest maar voel me weer mens. :)

11. hopeandfaith

Je hebt van mij ook een pendel er tussen zitten burningkarma :)

12. Dit lijkt mij ook niet de manier voor de dames die pendelen. Je hebt ook een max in je PB inbox?
    Kan er niet in een regel komen, dat je bijv alleen tussen 21.00 en 21.30 op woensdag en zaterdag een verzoekje in mag dienen?? Dat je dan geen giga groeiende lijsten zelf hebt. Zomaar een wild ideetje hoor. Vind 't nl vervelend als het zo moet gaan.

13. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

je hebt wel een max op je inbox.
    maar ik denk als je die regel in last dat het geen nut heeft veel mensen lezen niet en doen toch een aanvraag.
    zou erg handig wezen als je niet pendelt een soort slot op je inbox kan zetten zo er geen aanvragen bij komt.
    maar goed als het klopt gaat dat helaas niet.

14. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook een verzoekje ingediend

dat het even kan duren voor je reactie krijgt lijkt me normaal
    jullie moeten wel in de stemming zijn om het te kunnen/willen doen

wat bij de vorige lijst wel moeilijk was was dat je soms nooit reactie kreeg omdat diegene al gestopt was blijkbaar (las ik ergens anders op dit forum) maar diegene en nog maaanden op stond
    en dat de mensen die wel pendelden er niet in stonden..

als jullie inbox te vol word dat melden jullie je toch tijdelijk af in de 1e post? totdat jullie weer bijgependeld zijn en als jullie weer willen melden jullie je weer aan??? dat lijkt mij de beste oplossing

krijg je terwijl je je afgemeld hebt verzoekjes en je gooit die in de prullenbak zullen de meesten daar begrip voor hebben hoop ik...

15. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

kan er niet een aparte account/mailbox geopend worden? 1 voor pendelaars?

Ik zou echt kriegel worden van zoveel mailtjes. En dan die mensen die extra gaan vragen of de pendelaars hun mailtje al hebben gehad enzo en niet verder hebben gelezen in de topics dat de pendelaars het al heel druk hebben.
    Al een reden voor mij om geen pendelverzoek te doen, want wil die meiden niet nog meer belasten

16. littlewonder23

dan krijg je nog het zelfde dat je inbox te vol gaat worden.
    dus dat is waarschijnlijk ook niet echt een optie.

17. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

niet als je er een max. inzet van bijv. 50 mailtjes. als ie vol is krijgen mensen een berichtje dat het niet meer kan.

of een afwezigheidsassistens:D

ach ik heb er ook geen verstand van eigenlijk hihi. Gisteravond na 1 wijntje leek het allemaal zo logisch:D:D

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Misschien een heel stom idee van een complete pendelbuitenstaander, maar is het anders geen idee in het topic van Lotte bij je naam iets te zetten van, alleen op maandag en woensdag tussen 14.00 en 15.00 en alle berichten die buiten die tijd gestuurd worden gewoon wissen?

Al zit je dan nog dat je in die tijd misschien een hoop aanvragen krijgt en alsnog een enorme wachtlijst (lees druk) opbouwt?

19. littlewonder23

dat is ongeveer het zelfde wat ik zei een slot opgooien wanneer je niet pendelt op de inbox. komt op het zelfde neer.
    maar helaas is dat niet mogelijk ook niet inboxen inkorten.
    denk wel dat ze daar wel over hebben naar zitten denken lotte

hihi.was het een lekker wijntje :) was het maar zo makkelijk he :)

20. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Zou eigenlijk een soort chat moeten komen voor de pendelaars, die gaat open als ze er zin in hebben/ tijd voor hebben en in die chat max 3 mensen toelaten tot nr 1 antw heeft en er een nieuw iemand zich kan toevoegen oid.

Dit is geen doen voor de dames. Denk ook dat iedereen begrip heeft als het lang duurt, want ik zou knettergek worden van zo'n volle inbox!

Deel Deze Pagina