Cadeautje Rabobank voor eerste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Thauma, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hele stomme vraag, maar we hebben voor de eerste verjaardag van mn zoontje een kaartje van de bank gekregen dat er een cadeautje voor hem klaar ligt.
    Nu is de bank zelden open, en moet ik dus vrij nemen om het cadeautje op te halen, plus parkeren, een eind lopen, kind in en uit laden etc. Je kent het wel. Geen probleem, maar de meeste cadeautjes bestaan uit zaken waar we niet zo blij van worden. Dingen die thuis feitelijk gewoon in de prullenbak verdwijnen.
    Ik neig er dus naar om het niet op te halen, maar ik ben stiekem best nieuwsgierig wat het cadeautje zou zijn, en of het misschien toch de moeite waard is om het wel op te halen.
    Dus... wie heeft enig idee wat het cadeautje van de bank is?

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hahahahaha.. Je krijgt meer dan ik bij de Rabobank.. De rekening van onze dochter loopt er ook maar zij heeft niks gehad voor haar eerste verjaardag :(

3. Stip13

Stip13 Lid

27 aug 2014
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij ons kun je de verjaardagskaart inleveren bij heel veel dingen: zwembad, pannenkoekenboerderij, speelgoedwinkel, karten, indoor speeltuin etc etc. Altijd wel leuk!

Maar ik begrijp dat het per regio anders is.

4. fl01

fl01 Actief lid

28 jun 2011
    277
    24
    18
    NULL
    NULL
    Heb ook zo'n kaart gehad, maar vind het idd ook niet de moeite om het op te halen, daar het vaak ook reclame spul is. Mn zus werkt bij de rabobank en van haar heb ik al een keer een spaarpot, groeimeter en knuffel gekregen, dus ik schat in dat het zo iets is....

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Kijk! Dat is dan wel weer echt leuk:)

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hier ook, zoon en dochter hebben beiden vanaf de geboorte hun eigen spaarrekening, maar nooit een cadeautje.

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Niks gehad hier in norrdlimburg

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

ze zijn toch wel een keer 's avonds open dat je zonder kind even kan gaan? Of je partner? Zou ze anders ff bellen of iemand anders er ook om mag komen of dat ze het willen opsturen?

9. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook eigenlijk heel stom vinden als ik moeite doe om iets te regelen om naar de bank te kunnen (zij het 's avonds of zonder kind of zoiets), om dan aan de balie te staan, een goedkoop chinees plastic rommeltje te krijgen vol ongezonde weekmakers en dan te zeggen... oh... nee dank u. Daaag :)

Los van mijn moeite, maar ook om daar aan de balie gewoon aan te geven dat het niet hoeft. Ga dan niet :-D
    Maar ik hoor wel grappige dingen op zich. Misschien morgen toch even kijken... met kind, dat dan weer wel.

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier bij beide niets gehad... jammer

(Misschien storten wij te weinig geld)

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier is ze nog lang geen 1. Maar bij het afsluiten kregen wij ook al een hoop. Een knuffel. (knal groene rups en vind ze erg leuk) Spaarpot en een groeiboekje van het eerste jaar en een bijbehorende tas. (ikke)

Ze zeiden ook dat er weer iets zou zijn als ze 1 werd. (noord brabant, Eindhoven). Ooh ik heb wel een regenboogrekening voor ons meisje.

12. XoXo

XoXo Niet meer actief

Het ligt eraan welke rekening je hebt. Hier de regenboogrekening voor beide kindjes. Voor zoon hebben we al een paar leuke cadeautjes gehad (bioscoop bon, leuk boek) Dochter is nog niet jarig geweest, dus nog niks gekregen.

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier ook een regenboogrekening en niets gehad voor haar 1e verjaardag.
    Maar misschien komt het omdat we het cadeautje voor het openen van de rekening ook nooit hebben opgehaald?

14. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    hier konden we zelf iets uitzoeken uit een mandje. zaten leuke dingen in. heb toen volgens mij iets van woezel en pip uitgekozen.

15. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier kon je kiezen uit een vitrine vol. Hebben een leuk voorleesboek gekozen!
    En heb meteen haar gekregen verjaardagsgeld gestort.

16. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Hier ook leuke cadeaus, van alles van jokie en jet of sprookjesboom, boekjes en spelletjes.

Mijn ervaring met de Rabobank is, dat ze niet zo flauw zijn met zulk soort dingen..

17. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hier niks gehad....storten te weinig geld misschien?
    Bij openen van rekening wel leuke dingen gehad hoor!

18. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wij storten genoeg, maar niks voor haar verjaardag gehad.. Met haar geboorte mogen kiezen uit de groene rups items (knuffel, tas, spaarpot of ochtendjas oid).. Storten het hele jaar door maar horen mooi niks meer..

19. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier net zo, wij wonen in een dorp, moet altijd met auto naar de stad en dan net zo'n heisa als jij beschrijft. En kantoor is volgens mij midden in het centrum ook nog eens gesloten. Als ik dan toch in de stad ben, vergeet ik het elke keer. Ik zie volgend jaar wel weer.

Deel Deze Pagina