hallo iedereen ik zit op dag 25 van mijn cyclus, ik verloor gisteravond rond 18:00u(daarna niet meer) ineens een dikke(lijkt wel een prop)slijm weet iemand wat dat is ? xxxvlinder
pfff voel me vooral smorgens zweeferig heb het dan snel warm! ik tempratuur ook maar heb geen verhoging! heb zere tepel en borsten lijken groter! last van pukkels(heb ik alleen als ik ongie moet worden)
Ik weet het echt niet zeker. Nog een paar daagjes wachten en dan lekker een zwangerschapstest doen? Hopelijk horen je klachten bij een positief resultaat!
vlinder ik heb exact het zelfde ik ben 2 weken overtijd en ik heb nu ook in 1x last van slijm puisjes en misselijk ook mijn borsten lijken groter en vooral rond me tepels lijken donkerer te worden. ik heb 1 test gedaan 2 weken geleden alleen die was negatief sinds dien nog niet ongie geworden dus ik ga ergens volgende week nog een test halen
ow echt waar! gelukkig dan ben ik niet enige..ik had gister avond weer wat doorzichtig slijm verlies! ik ben niet echt misselijk smorgens en kan wel eten maar daarna ben ik erg boertjes aan het laten en krijg ik lichte krampjes ook als ik na het plassen wil afvegen dan doet mijn schaambot zo pijn...heb jij dat ook?
ja idd dat heb ik ook alleen als ik ook heb geplast dan is er echt best veel slijm ik heb zelfs een inleg kruisje ingedaan.Maar heb jij ook last van stemmingswisselingen.Ik dacht dat ik pijn had omdat ik enorm veel naar de wc ga en dat het daarom een beetje aan het irriteren is ofzo ik weet het niet. Net heeft er iemand voor mij gependelt en misschien is dit ook wel wat voor jou maar dit is mijn uitslag geweest "oktober 2008 zwanger van een meisje" en omdat wij dezelfde klachten hebben misschien is er dan ook een beetje hoop voor jou
mee eens angilla hoelang zijn jullie nu bezig dan? ik zit nu op dag 30 vanochtend was men tempratuur ineens 36.8! i.p.v 36,4 wat ik elke keer nog had! we wachten maar af! bij jou nog nieuws
Nou vlinder85 ik heb idd nieuws ik ben namelijk ongesteld geworden misschien volgende ronde beter nieuws
Heb ook sinds gisteren slijmverlies maar niet doorzichtig, dit is echt dikke witte, echt klodders, geen idee wat dat dan weer kan zijn. Had al getest maar is nog negatief, vrijdag ga ik weer testen...
Hier precies hetzelfde. Dat slijm is niet de hele dag door maar komt soms in 1x eruit lopen en echt helemaal wit Vies he! Ik hoop dat het iets betekend, ookal durf ik niet te hopen
Meiden, mijn oma zei altijd dat je afscheiding soms moet zien, als verkouden zijn van onder... Ik bedoel het absoluut niet lullig, maar als je overal iets achter gaat zoeken,dan heb je geen leven meer! (been there... )