Het is zeker een troost en afleiding dat je al een schatje heb rondlopen,en een nieuw huis leuk!!! dan ben je wel bezig ind Ik moet zeggen de hel is nu bij mij ook uitgebroken,ik moet mij om de 20 min verschonen anders lek ik door vreselijk gewoon en dat beurse weeïge gevoel in mijn baarmoeder is niet fijn,is ongelooflijk dat zo'n klein vruchtje zoveel bloed met zich mee brengt,en ik had niet eens stolsels zoals bij jou, zou mits het fout gaat er wel rekening mee houden dat het flink gaat bloeden ind,ik had gedacht dat na het verliezen van het vruchtje ik geen enorm bloedverlies meer zou hebben maar heb me vandaag toch best veel verloren dat ik soms wankel op me benen, heb ook bloedarmoede namelijk wat een ellende ik weet niet of ik dit nog een keer aan kan ik ben niet super depri ook hoor, is tenslotte pas de eerste poging tot zwangerschap, maar ik kan dit geen 3 of meerdere keren aan dat weet ik nu al, ik zit nu ook midden in de ellende dan moet je er niet aan denken natuurlijk maar als ik beter ben is het anders.
Ja meid... Een MK kan heftig verlopen. Al ben ik nog geen ervaringsdeskundige. Die vorige was zo vroeg dat het een iets hevigere menstruatie was. Maar ik ken ook verhalen van dames die collaberen en afgevoerd werden naar het ziekenhuis. De artsen zeggen er niet voor niks bij dat je je moet melden als het echt niet lekker gaat. Dus pas goed op jezelf! Mijn HB weet ik nu niet. Maar dat is nooit torenhoog dus daar moet ik ook op letten. Dus aan de floradix en sinaasappels. Anders hebben we geen goede basis voor een volgende ronde. Let op jezelf meid. En meld je bij de arts als 't nodig is!
Bedankt dat je aan me denkt wat lief!!! De hell is nu echt los gebroken weeën en al, wist niet dat het zo zwaar kon zijn,voel me vooral ook zo omdat ik het achter me wil laten, ik heb het vruchtje al verloren, normaal gesproken zou de pijn dan moeten minderen, ik moet er gewoon doorheen, heb bijna de hele dag plat gelegen lopen is vermoeiend heb al 2 boeken uitgelezen Het is niet zo dat ik liters bloed verlies en de weeën die vang ik wel op,het is vooral geestelijk zwaar, bloed verliezen en tegelijk pijn aan je borsten pfft naar de dokter gaan wil ik nog niet, wil geen medische ingrepen mijn ziekenhuis is daar erg gretig in, wil eerst me lichaam het zelf laten oplossen..Het is net een menstruatie maar dan zwaarder, maar het is het geestelijke dat meest pijn doet. Hoe is het met jou heb je nog bloedverlies? duim nog steeds dat het goedkomt xoxo
Hey meid Wat heftig zeg! Hou het wel in de gaten hoor! Ik begrijp dat je het vanzelf wil laten gebeuren, dat wil ik namelijk ook het liefst... Maar als er weefsel achterblijft is dat de rede dat je blijft vloeien. En dan moet er wel ingegrepen worden. Kijk het nog even aan en hou je zo rustig mogelijk. Hier nog steeds geen drup!
Nou ik sta perplex...Heb net het embryootje verloren ik dacht dat ik dat dinsdag al had verloren, dus niet...dat was dus gewoon een dik stolsel..ik vond het al raar dat ik weeën kreeg die alsmaar heviger werden, normaal gesproken als het vruchtje eruit komt zakt de pijn af...Bij mij liep het juist op dat ik toch begon te twijfelen,en vanavond werden de weeën zo erg dat ik het bijna niet meer trok en toen zakte het af..me gevoel zei veeg je af en dat deed ik en ja hoor daar was het: een rozig embryootje en het had stompjes als armpjes en rond hoofdje en een staart als einde je zag echt in het midden de streng uit het buikje steken, en meteen de weeën weg! en voel me meteen niet hondsberoerd meer.. Ik wist meteen thats it! Nu is het afgelopen en ik hoop ook dat het nu stopt want het put me vreselijk uit. Het voelt als een opluchting, maar het is ook triest... xoxo
Hey... Nou dat verklaard je aanhoudende krampen. Opluchting zeker! Maar absoluut ook triest... Nu hopen dat het boeltje schoon is. En een geweldige nacht slaap hoop ik voor je! X
Het is zeker een opluchting Coccie maar was ook wel een schok,ik had niet meer verwacht dat er nog wat uit zou komen, het was echt duidelijk een embryootje, dit zagen ze niet op de echo de eerste echo was zogenaamd mijn vruchtzakjes leeg (dit heb ik nooit geloofd en ik had gelijk) en bij de gynaecoloog had ze het over een stip...Wat ik gisteren verloor was wel 6 mm groot, raar dat dat niet gezien was ik heb het vergeleken met embryo foto's en het leek op een embryo van ongeveer 5 weken oud,en dat klopt ook want met 5 weken verloor ik dat eerste veegje bruin bloed,het zag eruit ongeveer zoals dit: http://usercontent2.hubimg.com/7123633_f248.jpg Echt lekker geslapen heb ik nog niet had nog kleine naweeën nu voel ik niks meer alleen nog hevig bloedverlies, en dat verklaarde ind mijn aanhoudende krampen nu is het vermindert tot zowel weg was zelfs al een beetje gewend aan de pijn, voel me echt leeg nu me bolletje weg is ben erg mager dus ik kon mijn baarmoeder goed voelen die voelt nu slap,dat is wel naar. Ik hoop echt dat ik schoon ben vanbinnen volgende week de 15th krijg ik de echo ik hoop dat een curettage me bespaard blijft heb al genoeg ellende nu meegemaakt, tijd om te helen en door te gaan. Hoe is het nu bij jou? nog bloedverlies of is het nog gestopt? je zal wel gek worden van die onzekerheid! xoxo
Hoi! Ja ik vind het ook een beetje een griezelig idee dat er een klein mensje in wording uit gaat komen... Maar anderzijds wil ik het ook wel weer zien. Geen idee of ik het echt als weeën ga ervaren. Bij mijn succesvolle zwangerschap had ik nieteens in de gaten dat ik al weeën had toen ik me meldde bij het ziekenhuis met al 5cm ontsluiting... Dus ik ga er vanuit dat me dat wel meevalt. Gisteren nagenoeg geen bloedverlies. Vanochtend wel weer. Bij gebrek aan zwangerschapssymptomen, besef ik me wel steeds meer dat het toch echt wel mis is. Die symptomen hadden ik bij de goede zwangerschap namelijk enorm. Voor de rest ben ik gewoon nog steeds niet op mijn gemak en blijf ik het liefst gewoon thuis vanwege het verschonen en checken wat er uit komt. Ik heb niet echt pijn... Wel algemeen niet lekker voelen. Van mij mag het doorzetten. Dat ik er maar vanaf ben. Wat toevallig! Ik heb ook de 15e weer een controleafspraak. Ik hoop dat je nu eindelijk kan gaan herstellen. Als je je lichamelijk fitter voelt lukt het ook om geestelijk weer een beetje in de gewenste richting te komen.
Hey Coccie Hier begon het ook met niet lekker voelen ind het is afwachten en ik vond het ook eng om te weten dat er een klein mensje in spe uit zou komen maar toen het kwam was het ook weer zo van ''het is goed'' en me lichaam heeft het zelf gedaan, de weeën voelen als een ritueel dat me lichaam afscheid neemt daarom ben ik opgelucht dat ik waarschijnlijk geen curettage hoef, ik wil de pijn voelen het voelt dan echt, lichamelijk zegt je gevoel de waarheid ik had wel zwangerschaps symptomen en toch was het mis zo zie je maar dat het bij elk anders is, ik was ook echt zo zo van hup eruit ik wil ervan af, maar bij voelt het wel zo dat een volgende zwangerschap mij echt vrede geeft. Lichamelijk gaat het zwaar ik verlies enorm veel bloed maar dat is te doen, het zijn de krampen ik heb geen weeën sinds gisteren na het verlies van het vruchtje maar er is in de plaats een ander soort pijn gekomen net alsof er een hete pook in mijn baarmoeder word rond gedraaid maar met pijnstillers is het te doen. Ik hoop voor je dat je snel zekerheid heb,het begint vaak met weinig bloed slijmig en dan breekt het los, ik daartegenin begon meteen hevig te bloeden maar ik ben altijd een vreemde in de rijstebrij,wat duren 5 dagen dan lang he? pfft ik weet wel zeker dat ik alles verloren heb hoop alleen dat het schoon is dat ik geen curettage hoef,ik hoop dat jij dan zekerheid krijgt. Ik heb veel steun bij liedjes vooral deze 2 zijn erg mooi, moet je maar luisteren: Jennifer Ewbank - I'll find you https://www.youtube.com/watch?v=DQA0ulMxAe8 Marco Borsato - Verlies https://www.youtube.com/watch?v=5y8nCTDCr9I xoxo
Hoi! Naast mijn idee zet het niet echt door... of het valt me allemaal gewoon best mee. Geen krampen, wel lamlendig, vloeien soms even wat veel voor mijn gevoel. Maar op het oog valt het dan wel weer mee. Je kent het vast, dat je het gevoel hebt dat je leegloopt, maar dat je verbandje het nog wel effe getrokken had. Haha! Hoofdpijn, en doodmoe, dat ben ik wel. Ik heb dan ook nog steeds geen spijt van mijn ziekmelding. Ik ben echt benieuwd naar de echo de 15e.
Hey Coccie Ik heb ook weer wat zeg........Ik kom net uit het ziekenhuis had mijn huisarts gebeld of ik zwaardere medicatie mocht hebben, tot donderdag mijn echo, ik heb al een week NON STOP weeën,zegt ze ik ga even overleggen met de arts nou ik moest meteen naar de gynaecoloog,eenmaal daar voor de echo....zat de vrucht er doodleuk gewoon nog!!!!!!!!! ik zei wat heb ik dan in godsnaam verloren afgelopen week? ze denken dus aan een tweeling, maar deze heeft het ook niet overleeft..pfftt ik moet morgen een spoed curettage.. Ik had eerder aan de bel moeten trekken..weet ik veel, het is mijn eerste miskraam hoe moet ik nou weten hoeveel weeën te veel zijn? dan is een hoge pijngrens niet handig :/ pfft wordt weer lekker dagje morgen Ik herken ind het gevoel van leeglopen,alleen bij mij zit niet me verband vol maar van binnen en tussen me benen als ik me afveeg dan is het echt fel rood alles!!! hoofdpijn heb ik nu constant last van maar gezien de situatie is dat normaal, blijf nog maar lekker thuis zolang je er goed bij voelt hoor!! Ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt, laat je me het wel weten? xoxo