lieve allemaal ik ben vandaag ongeveer 8+4 ik heb gisteren een echo gehad en de schrik van me leven gehad er was een mooie ring in me baarmoeder te zien met een foetus erin alleen de foetus zelf was heel heel slecht te zien de dokter zij dat het te klein was voor 8 weken zwangerschap en ze kon alles ook heel slecht zien ik moest rekening gaan houden met een miskraam 2 weken terug op 22 sept heb ik ook een echo gehad die was heel duidelijk en ik was daar 6 weken en hebben een kloppend hartje gezien ik ben zo in de war want ik heb nog steeds pijnsteken in me liezen ben nog steeds misselijk pijn in me borsten en zelf vanaf gisteren heel pijnlijke tepels zijn er dames die een soorgelijk iets hebben meegemaakt zo wel goed als slecht aflopen en kan het zo zijn dat me kindje een groeiachterstand heeft maar dat het miss toch nog goed gaat komen ik moet de 19e van oktober weer terug voor een echo
Hoi Angel, IK heb een vergelijkbaar iets meegemaakt.. Ik kreeg met 9 weken een echo (de eerste) en toen kregen wij ook te horen dat de foetus pas 6 weken was.. we hebben helaas geen hartje zien kloppen. Mijn lichaam had het alleen niet door dus moest ik een keuze maken.. zelf opwekken of curettage Helaas geen positief verhaal. Veel sterkte! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. In spanning zitten is ook niet fijn.
Klopte het hartje nu nog wel dan? Want als het nu niet meer klopt maar 2 weken terug wel is het kindje tussen die 2 echos in overleden helaas
Hier met 7 weken een kindje wat niet groter was dan 6 weken (maar wel kloppend hartje) maar helaas is dat een miskraam geworden Dus hier helaas ook geen goede ervaring.
dank jullie wel allemaal of het hartje nog klopte is niet met zekerheid gezecht ze dacht wel wat te zien maar doordat de echo zo verschrikkelijk slecht was (kwaliteit) ik weet niet waarom kon ze niks met zekerheid zeggen
Ik met 8 wkn echo een vruchtje met groeiachterstand van 2 wkn, helaas miskraam geworden. Nu weer een vruchtje met 1 week groeiachterstand, helaas geen kloppend hartje meer en ik wacht dus op mijn 4e mk.