monnikspeper

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inggrid, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Morgen ga ik naar de winkel voor Monnikspeper. Ben benieuwd of dat werkt. Ik zit nu al weer op cyclus dag 85. En dat vindt ik lang zat. Ben niet zwanger en heb geen eisprong. Bah wil gewoon een keer weer ongesteld worden;) haha gek he als je zwanger wilt worden:D
    Bij wie werkte het? of werkt het helemaal niet?
    Of is het een middeltje waar je in moet geloven eer het werkt?

Nou ja morgen kan de etos mij verwachten opzoek naar monnikspeper ik heb zoiets van baat het niet dan schaadt het niet.

2. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Vervelend dat je al op dag 85 zit, je zal het wel goed zat zijn! Bij mij werkte het zeker: zie mijn onderschrift; na 2 lange cyclussen was ik het helemaal zat en heb ik na lang snuffelen op internet monnikspeper gehaald. Het gevolg: op dag 20 een eisprong :D Dat is dus een 2x zo korte cyclus. Ik raad het je dan ook aan. Snuffel wel even wat op internet over monnikspeper want het wordt wel afgeraden om het langdurig te gebruiken en als je zwanger bent (ik stop ook na mijn eisprong en begin weer op dag 1). De etos heeft het volgens mij niet (tenminste niet wat ik heb gezien). Je kan het bij de reform/natuurwinkel halen. Ik heb van vitotaal.
    succes!!

3. Roos84

Roos84 Actief lid

24 jan 2010
    189
    0
    0
    Ik ben er deze maand mee begonnen. Zit nu op dag 9. Ik ben erg benieuwd of het wat gaat doen!

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ne nu ik vandaag op stap wil naar dat goedje regent het bakstenen. hopelijk wordt het vanmiddag beter en kan ik dan ff op stap

5. Twente

Twente Lid

10 feb 2008
    24
    0
    0
    Twente
    Hoi Inggrid.

Ik heb deze week ook Monnikspeper gekocht.Heb het bij de Tuinen gehaald.
    Ik ben mijn lange cyclussen ook meer dan zat.
    Ben benieuwd of het helpt.

Succes ermee

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Nou ik heb nu de 1e capsule ingenomen ben benieuwd of het gaat werken.

7. Zondernaam

12 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik heb even gegoogeld op monnikspeper en zou toch mijn twijfels hebben of het wel helpt om zwanger te worden. Zie deze link: Pollekens :: Bekijk onderwerp - Monnikspeper

Het is een forumdiscussie van een paar jaar geleden, maar kort samengevat staat daar dat de monnikspeper je lichaam wijsmaakt dat je borstvoeding geeft, en eigenlijk werkt als anti-concpetie omdat het effect is dat de 'natuurlijke' pauze word opgeroepen waarin je dus minder kans op zwangerschap hebt.

Dus...:( Ik ga het maar ff niet kopen en hou het bij mijn multivitaminen voor mama

8. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    nou ja ik zou het al mooi vinden als ik een keer weer ongesteld wordt en dan stop ik er wel weer mee als dat verhaaltje klopt. Ik wordt nu ook niet ongesteld dus. Zou dus al blij zijn weer ongesteld te worden dan geeft het mijn lichaam misschien net dat zetje dat het nodig heeft.

9. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Maar eigenlijk vindt ik ook als dat zou kloppen dat het ook een sooert anticonceptie is dat ook op de verpakking zou moeten staan. en er staat alleen op dat het niet bij zwangerschap gebruikt mag worden

Deel Deze Pagina