Ik zie dat je hem verwijderd hebt. Ik heb hem nog even kunnen beluisteren en ik vind dat je best mooi kan zingen, alleen betwijfel ik of je door gaat naar de volgende ronde, want je stem klinkt gewoon ' normaal' en niet enorm bijzonder. Vind ik dan he? Maar ik heb er ook niet alle verstand van...
Waarom heb je hem nu weggehaald? Ik had hem ook even gehoord en vind het niet slecht. Maar denk niet bijzonder genoeg om door te gaan. Je kan wel zuiver zingen en denk als je zangles neemt een stuk verder kan komen.
Nou zeg en account ook maar laten verwijderen? Als je al niet tegen kritiek van hier kunt zou ik voh maar helemaal skippen.
Huh? Ik begrijp het nu even niet zo goed meer. Zal ze zich gekwetst voelen door Jessy77? Daarna heeft ze het filmpje verwijderd en nu is ze zelf ook niet actief meer... Je mag toch wel gewoon eerlijk zijn?
het kan natuurlijk ook zijn dat ze zich een btje laat realiseerde dat ze door het plaatsen van het filmpje niet meer anoniem was... en dat ze dus maar voor gekozen heeft t acc te verwijderen en misschien nog terug komt met een nieuwe...?
Nou, je gaf toch een normale en eerlijke reactie? Niet schuldig voelen hoor. Ze kan dus kennelijk gewoon niet met kritiek omgaan. Als iedereen nu had gezegd: " Wat heb je een fantastische stem, je krijgt een 10, ga zo door!" dan was ze waarschijnlijk wel gewoon gebleven. Misschien voelde ze zich ineens een beetje voor schut staan zo in het openbaar en heeft ze daarom besloten zich te verwijderen?
Nog meer dames die voornemens zijn om mee te doen aan the voice of holland en dat hier willen laten horen? )) Ik vond het net zo'n leuk idee dit topic
Was ze allang lid dan ? Heb dr nog nooit voorbij zien komen eigenlijk. Misschien een "ik wil stemmen" topic ?
Nou ik vond het ook niet mooi. En dan kan je ineens weg blijven of alles verwijderen, maar je kan het beter hier horen dan nationaal op tv afgaan o.i.d... Als ik haar was zou ik eerst een jaar of wat zangles nemen en ervaring op doen en het dan nog es proberen.
Nee joh niet lullig voelen hoor. Je zei het toch netjes? Is toch je mening? Weet natuurlijk niet of ze door de meningen haar account heeft verwijderen maar vind het erg toevallig.
Heb het vermoeden dat ze daar dezelfde naam gebruikt als hier haar gebruikersnaam was. Ik vind het eerlijk gezegt ook niet zo mooi. Het is gewoon gewoon, als je aan zoiets wilt meedoen moet je echt iets speciaals hebben vind ik.
Ik vind het niet lelijk maar precies zoals Rnate zegt, het is zo gewoontjes, ik hoor die X factor niet. ..
haha, als ze inderdaad haar account heeft verwijderd omdat we te eerlijk zijn, dan vraag ik me af wat ze zou doen voor een jury die zijn ook niet altijd mals met hun *opbouwende* kritiek