weet iemand of dit een goed matrs is? Ik zag hem op internet voor weinig geld, dit staat erbij: Polyether Polyetherschuim is een flexibel en veerkrachtig materiaal dat opgebouwd is uit vele kleine cellen. Na indrukking veert het materiaal terug naar zijn oorspronkelijke vorm. Vanwege deze eigenschap wordt polyetherschuim vooral gebruikt in producten waarin comfort een rol speelt. liefs
Ik heb het matrasje via me vader besteld dus weet niet van welk merk het is ofzo... Maar het is een matrasje dat stel dat de baby zich per ongeluk op ze buik zou draaien dat ie gewoon door het matras kan ademen ofzo... Tuurlijk moet het dan niet een hele nacht zo blijven liggen maar het is een ademend matras iig... Maar kan je dat niet bij een babyzaak vragen die kunnen je daar toch over informeren
Een binnenveringsmatras heeft pas effect vanaf 15kg werd ons in de winkel verteld. En aangezien een binnenvering een stuk duurder is en het in haar voordeel is er een te verkopen, zal ze dat niet gelogen hebben. Voor de kleintjes is een matras van dat gele spul (volgens mij idd polyether ofzo) voldoende, ik heb er zelf ook zo een. Wel met een afneembare hoes, dat leek me wel handig dan kan die af en toe in de was.
Een polyether matras is een gewoon goed matras. Je hebt ook koudschuim matrassen die zijn nog wat meer ademend. Binnenveringsmatrassen is totaal overbodig en overdreven, is inderdaad pas van toepassing vanaf 15 kg. Ook heb je een aerosleep matras dat is een matras met een dekje erop wat uit een honingraat structuur bestaat, mocht het kindje met zijn gezicht op het matras komen kan ie gewoon doorademen. Voor degene die naar de 9 mnd beurs gaan, daar staan ze met het matras. F
Die zijn mij juist afgeraden omdat die veel te hard zijn voor een pasgeboren babietje! Ze blijken het achterhoofd af te platten! Ademen doen ze allemaal tot op zekere hoogte.