Ben ik te ongeduldig of moet ik me zorgen maken? :-(

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mikun, Apr 2, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikun

Mikun Bekend lid

Aug 25, 2015
    691
    382
    63
    Op 8 dpo heb ik heel lichtjes positief getest, met een extra vroege zwangeschapstest. 9,10 en 11 dpo ook heel lichtjes positief getest met de extra gevoelige en de kruidvat 2v5. Vanochtend leek het ieeeeeetjes duidelijk maar nog wel heel licht. Ik ben vandaag 11 dpo.
    Bij mijn vorige zwangerschap (miskraam) teste ik op 11 dpo positief. De dagen erna werden ze wel echt donkerder. Maar deze niet. Ik weet dat eke zwangerschap anders is, en mijn nod is pas aanstaande donderdag, maar toch maak ik mij zorgen ivm m'n vorige miskraam. Ben zo bang dat het weer fout gaat.
    Kan het ook zijn dat het gewoon nog te vroeg is? Nu ga ik ook niet meer testen tot dinsdag.
    Ik heb trouwens geen foto's van de testen, die heb ik weggegooid omdat ik er steeds naar keek en ik maakt mijzelf helemaal gek.

Wat een onzekerheid :(

2. judy1990

judy1990 Lid

Apr 1, 2017
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    pff hier nog zo 1 ik kan je er echter niet echt mee helpen ik zit nu 3 dagen overtijd op wachtdag 12 na mijn terugplaatsing van een cryo bij mij ook al dagen vage streepjes die niet echt donkerder worden .
    de clearbleu geeft bij mij wel 1 tot 2 weken aan .
    maar ben ook zo bang waarom die streepjes niet verder donkerder worden
    heb de testen er ook ff bijgevoegd

Attached Files:

3. Mikun

Mikun Bekend lid

Aug 25, 2015
    691
    382
    63
    Zo zien mijn streepjes op de kruidvat testen ook. Op de gevoelige testen zijn ze wat duidelijker, maar ook licht.
    Ik vind het wel positief dat je op een clearblue positief heb getest want ik dacht dat die niet zo gevoelig waren? Ik heb eentje liggen thuis maar die neem ik pas rond mijn nod denk ik.

Vervelend hé? Niet leuk om zo onzeker te zijn. Hopelijk kan iemand ons iets vertellen hier :)

4. Yv86

Yv86 Bekend lid

Dec 14, 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Precies zo zien mijn testen er ook uit.
    Moet vandaag of morgen ongesteld worden.
    Bij de eerste dacht ik.
    Hee een indroogstreep binnen de tijd.....
    De 2de vanmorgen gedaan. Wel iets beter zichtbaar
    Maar nog minimaal.
    Dus ik twijfel nog

Share This Page