Wat doen jullie je kindjes aan in bed? Ik deed altijd een romper met korte mouwen en een pyamaatje erover. Dan een slaapzakje en een dun dekentje erover. Nu doe ik sinds vorige week alleen een romper met lange mouwen en een broekje erover en dan in zijn slaapzakje. Vervolgens een dekentje (dun). Ik heb de indruk dat hij zo lekkerder slaapt. Ik zie ook vaak van die rompertjes met korte mouwtjes en korte pijpjes. Kan hij die nu ook al aan 's nachts? Of is dat te koud met blote armpjes? Of alleen een rompertje met lange mouwen, en dan gewoon met blote beentjes in zijn slaapzakje.. Zou dat kunnen Haha, ik ben een leek op dit gebied hoor , ga ook wel uitproberen, maar misschien heeft iemand ervaring?
hier een dunne/normale pyama met een dinne slaapzak.. onder haar pyama dan een romer zonder mouwtjes en dan dekente overhaar heen tot de helft.. en zo gaat ze heerlijk de nacht door... en straks in de zomer is het alleen romer en broekje en slaapzak.. maar liigt eraan hoe warm het dan is
Hier n romper met korte mouwen, een dunne pyama, een warme slaapzak en n dun dekentje wat hij meestal wegschopt.
Hier een romper met lange mouw en een pyama van verlours in een winterslaapzak...haha, we hebben een echte koukleum
Snachts: Romper zonder mouwtjes, pyjama truitje en broekje. (lakentje+dubbeldekentje) Overdag: Romper zonder mouwtjes, truitje wat ze die dag aan hebben, geen broekje/jurkje en sokjes (lakentje+dubbeldekentje)
Toch de meeste mensen tot nu toe een pyamaatje. Ik doe overdag zijn spijkerbroekje of ander broekje uit en doe een 'slaapbroekje' van zachte stof aan. Truitje wat hij aan heeft die dag laat ik inderdaad ook altijd aan.
Ik doe een romper (met korte mouwen of zonder mouwen, wat zo uitkomt), een dunne pyjama, een slaapzak (niet een superdikke) en een lakentje. Overdag doe ik ipv de pyjama het truitje wat ie al aan heeft en dan zijn broek uit.
Hier meestal een pyama, soms een lange romper met sokbroekje ! En dan onder een laken en deken strak op gemaakt... Ik weet niet, vind een slaapzak niet zo ehh.. comfortabel eruitzien ! -xxx-
mijn zoontje heeft een romper met lange mouwen aan en de combisleeper ook met de mouwen er aan. want hij schopt zich bloot snachts...
romper, pyamatruitje en een slaapzak dan lakentje en enkele deken geen broek of sokken in bed overdag gewoon zijn truitje met slaapzak aan en deken+laken
Romper korte mouw, pyama en in een dunne slaapzak zonder mouwen en onder de deken. Meestal kruipt ze onder de deken vandaan.
Hier is het romper (met korte of lange mouw, net wat zo uitkomt), pyjama, dunne slaapzak, dekentje in dekbedovertrekje.
rompertje zonder mouwen, pyamatruitje, slaapzak en laken+dekentje. Geen broekje of sokjes, tenzij het echt heel koud is.
Dominique draagt een romper met lange mouw, daarover een boxpakje (die zijn zo handig als je s'morgens moet verschonen, drukknoopjes langs de beentjes). 1 laken 1 dekentje. Moet wel zeggen dat ze s'morgens vaak hele koude handjes heeft, heeft iemand daar ervaring mee? Jette
ja Jette, dat is best wel normaal bij baby's, die koude handjes. Heeft met de bloedsomloop te maken. Dus het hoeft niet per se te betekenen dat ze het helemaal koud hebben. Lize heeft nog nooit met haar armpjes onder de dekens geslapen, dat wil ze echt niet, dus die heeft altijd koude handen! groetjes Amber
's nachts een pyama, een slaapzak zonder mouwen, en een dunne deken. Overdag het t-shirt wat hij overdag aanhad, dus broek/sokken uit. Wel in slaapzak, en dekentje tot halverwege. Ik denk dat hij wel minder aankrijgt als het straks zomer wordt. Maar dat zien we dan...
Sanne heeft s'nachts de kleertjes aan wat ze overdag ook aan heeft. Hier zijn bijna geen pyamaatjes te krijgen in maat 56. Ik denk dat ze binnenkort haar eerste pyama wel aan kan (maat 62). Ze heeft nu gewoon een rompertje aan met korte mouw, een zacht broekje en een truitje. Ook heeft ze haar sokjes aan. Heb geen idee of dit ook te warm is, ik ben ook een leek op dit gebied. Ik ben altijd bang dat ze het te koud heeft. Ze voelt niet overdreven warm aan als we haar tot haar bedje uit halen.