Nu ben ik toch eindelijk zeker van dé namen van beeb, schiet me opeens te binnen dat de voorletters misschien een rare combi zijn?! Voornamen zouden dan beginnen met K en O. Knock Out dus... Is dit echt zo raar of zie ik gewoon weer spoken en twijfel om niks? Mijn achternaam begint met een S, maar over afkorting KOS kan ik me dan weer niet druk maken... Graag jullie mening!
Ik vind het gewoon kunnen hoor Al zouden mensen Knock Out er in zien, is het nog steeds geen ramp toch? Als de afkorting iets enorm kwetsends zou zijn zou ik er misschien een beetje over twijfelen. Maar ach, mijn nichtje heeft bijv de initialen SM en ze is er nog nooit mee gepest
Wij vonden het vroeger altijd leuk om te bedenken waar onze initialen voor zouden kunnen staan. Dat was grappig, zolang iemand niet G.E.K. bijvoorbeeld heette. Maar zelfs dan zou het niet kwetsend maar leuk zijn geweest. Ik zou me om initialen echt niet druk maken zolang het geen scheldwoord o.i.d. is.
Heb me er tot voor kort nooit druk om gemaakt haha! Las overal wel dat je om eventuele rare combi's moest denken. Maar nu schoot het opeens weer in mijn twijfelachtig hoofd, maar volgens mij kun je er geen andere rare woordgrapjes van maken toch? Op dit soort momenten is het toch wel weer lastig dat ik niemand nog de naam wil vertellen, en dus niet kan brainstormen...
Die gedachte had ik ook bij de naam van mijn zoontje. Uiteindelijk vond ik niet dat t echt wat uitmaakt. Zijn initialen zijn dan ook RVD
Neejoh maak je niet druk! Mijn dochtertje heeft de initialen C.D en twijfelde ook even maar daar hoef je geen andere voornaam voor te kiezen. Alleen initialen als W.C of S.M nee dat komt echt niet in me op om dat voor mn kind te kiezen. T komt geregeld voor dat je je initialen moet opnoemen dus in dat geval zou ik voor een andere voornaam gaan
Initialen is iets waar ik wel heel erg op let. Maar K.O. roept bij mij niets op. En dan nog, knock out is niet iets raars maar gewoon een uitdrukking. Dus deze afkorting zou mij niets uitmaken.
Ik zou me er niet te druk om maken! Zolang er geen hele gekke dingen komen te staan. Mijn buurman het Meneer D.rol. dat zou ik persoonlijk weer niet doen hahahha
Haha nee, om K.O. zou ik me niet druk maken. Als het nu iets zou worden als A. Nus of O.P. Lichter, dan zou ik m'n keuze wel aanpassen, maar dit vind ik niet storend hoor!
Haha thnx voor de reacties! Hormonen doen rare dingen met je blijkbaar! Ben ondertussen alweer aan het twijfelen of ik uberhaupt die tweede naam moet doen, of dat ik tóch een andere tweede naam moet gaan kiezen. Zucht!
Idd niet druk om maken. Al heb ik één keer een combi gezien die écht niet kon en dat was mevrouw H.A.M. Lap. Echt, hoe krijg je t voor mekaar!