Is Euro Disney leuk met kleine kinderen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Roos12, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Als je in de herfst vak gaat dan moet ik je teleurstellen. Meerdere malen geweest en is 1 van de drukte periodes. ( zie ook kalander)
    Ik zou je jezelf alvast er op instellen dat het best druk is en je niet alles zal kunnen doen helaas.

2. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.532
    864
    113
    ja! Wij gaan als zoon 21 maanden is. Ik snap niet waarom mensen het zonde vinden, of ze herinneren zich er niets van. Over het algemeen weten ze niets meer van hun eerste 3 jaar maar daarom doe je toch nog wel leuke dingen?

En als ze klein zijn kun je ook in een goedkopere periode. Wij vinden het zelf ook erg leuk gelukkig.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.821
    4.197
    113
    Ik vind het juist leuk als ze klein zijn en nog echt "geloven" in die magie.
    Dochter is 8 en viel echt tussen wal en schip. Te oud voor alle kleine attracties en figuren, te klein voor de wilde achtbanen etc (qua lengte) Zij vond het toen ze 3.5 was vele malen leuker dan afgelopen februari

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    het is gewoon erg verschillend denk ik hoe ze het ervaren op welke leeftijd. onze jongste was 9 mnd bij de eerste keer van hem en de oudste was toen 4 ze vonden het beide toen echt super. onze jongen genoot echt van alle kleuren ed en had de hele tijd een smile op zijn gezcith dat is ook op de fotos echt te zien. hij sliep in de buggy die hadden we toen emt standenstand dus kon bijna plat. en savonds wilde hij niet slapen haha maar goed dat namen we voor lief.

de oudste vond het toen ook echt geweldig. nu zijn de 6 (bijna 7) en 10 en we hebben sinds vorig jaar jaarkaarten. en zijn nu drie keer geweest en gaan binnenkort weer. ook nu vinden ze het elke keer weer super. de jongste gaat nog niet in de achtbanen hij vind dat gewoon niks. maar ook zonder die dingen is het leuk. de oudste gaat dan met papa of mama en de anderen doen wat anders of wachten. gaat perfect

Deel Deze Pagina