tja, qua calorieen mag het...maar of het echt gezond is, daar zijn de meningen over verdeeld...ik vind het in elk geval wel heel erg lekker..mmm.. liefs
Heb vanmorgen lekker 2 pistoletjes op met filet. Hmmm lekker. Ja of het gezond is weet ik niet. Van sonja mag het hahaha
hahaha...hoor ik daar iemand met afkickverschijnselen? ..hahaha..had ik met leverworst..ik droomde er zelfs over hihih...en nu kijk ik er niet meer naar om.. haha, liefs
Oh verschrikkelijk. Lekker met selderi ( echt waar!! ) en uitjes. Beetje ijsbergsla, boter wat peper en zout.
Aaah...ik snap je,'t is echt k*t soms dat je iets niet mag! (tuurlijk hebben we het er allemaal 9 mnd voor over, maar op sommige momenten...) Ik heb m'n moeder dan ook pistoletjes, boter, filet met uitjes en een fles rosé mee laten brengen op kraambezoek.
Volgens mij wordt filet rood gekleurd met kleurstoffen, om het verser te laten lijken... Trouwens... mayo in filet? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Volgens mij is filet gewoon rauw gehakt met kruiden...
Hier ook filet in de kraamweek....... Trouwens.... zou nu ook wel een broodje filet lusten, helaas is de supermarkt dicht...
Eigenlijk is filet hetzelfde als gehakt.... het wordt alleen een paar keer extra gedraaid.... in een grote mengkom gegooid.... en saus erbij gedaan.....
op de filet van de AH staat zelf een klavertje, gezonde en/of bewuste keuze... dus zal wel mogen dan he.
Google maar eens op ingredienten en filet. En recepten van filet americain Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar het produkt blijft lekker
hmmm filet americain hmmm...... waarom mag je de echt lekker dingen niet meer eten. of anders gevraagd, waarom vind je de dingen die je niet meer mag eten ineens Echt lekker Zo vind ik rauw gehakt heerlijk, als ik spagetti maak dan eet ik altijd al paar balletjes...(nu ni meer dus) ik heb van de week trouwens een boterham met pate op... pas toen hij op was dacht ik f*ck.. maar van 1x zal het geen kwaad kunnen toch? ps. hier de dag nadat ik bevallen was broodje prepare op hmmm!!!!
Ohh zo lekker he, filét americain. Sinds ik bevallen ben, koop ik iedere week wel een bakje filét, die dan binnen 1 dag op is. En je mag 20 gram leverworst/paté per dag als je zwanger bent, heb ik ooit ergens gelezen.