Hier haal ik altijd een stokbroodje filet americain speciaal bij de broodjeswinkel. Echt zeer verslavend. Een half stokbroodje met filet americain, gekookt eitje, uitjes, peper, zout en mosterdsaus. Echt zoooooooo lekker
Ik vind de filét americain van de AH anders wel 1 van de lekkerste die je in supermarkten kunt kopen. En die van Super de Boer. En lintwormen krijg je volgens mij van rauw vlees dat niet behandeld is toch? Toch niet van filét?
ik vind de filet van de AH echt smerig gewoon DE lekerste filet vind ik van de c1000 of gewoon filet american hoe heet die ook alweer met die saus en uitjes... OH ja Martino dat vind ik de lekerste filet die er is Maar inderdaad oppassen met rauw vlees mag je nooit teveel van maar dik word je er niet van in ieder geval
Vorige week dinsdag ben ik bevallen, en donderdagmiddag mocht ik weer naar huis vanuit het ziekenhuis. En toen heb ik ook heeerlijk een bruin bolletje met filet americain, peper, zout en uitjes gehad.. hahaha dat smaakte heerlijk! En nu heb ik het ook elke dag wel op mijn boterham, en binnenkort ben ik er vast weer flauw van... Leverpastei heb ik ook wel keertje weer zin in (halen we ff voor morgen! ) Maar volgens mij is Filet wel gezond hoor..