Ik ben eindelijk over m'n angst heen voor een kinpiercing te laten zetten (dankzij de filmpjes van youtube) maar nu zit ik met het dilemma....ik heb eczeem en ik ben voor best veel dingen allergisch.Nu is het chirurgisch staal wat erin komt en meestal ben je daar niet allergisch voor. Maar ben bang dat ik er uitslag of iets van ga krijgen Heeft iemand daar ervaring mee. En de mensen die kunnen vertellen of het zetten pijn doet ja of nee is ook wel handig
Je mag tegenwoordig niet meer gepierced worden met chirurgisch staal.. Je piercing zal dus gezet worden met titanium, waar dus geen nikkel in zit.
Is een kinpiercing het zelfde als een lippiercing? Ik kan namelijk de afbeeldingen op google niet goed openen, dus kan het niet zien. Ik heb zelf een staafje onder mijn lip gehad. En die heb ik eruit gehaald omdat dat ding na 2 jaar nog steeds wel eens uitslag gaf of dat het ging etteren. En dan kookte ik het staafje geregelt uit en maakte het gaatje ook geregelt schoon,
Ik heb ook een lippiercing; geen problemen mee! Maar titanium is nikkel-vrij, en ik ken eigenlijk niemand die allergisch is voor titanium. Mijn vriendin is overal allergisch voor, maar ze heeft wel een aantal piercings (titanium), die nog allemaal zitten. De sieraden die je kan kopen zijn vaak wel van chirurgisch staal; omdat die goedkoper zijn. Maar al sje dan sieraden in een piercingshop haalt (of op webshops) zijn ze vaak van titanium. Staat er ook altijd bij hoor, of het titanium of chirurgisch staal is. Geen zorgen maken dus! Gewoon doen!
ben benieuwd naar het resultaat. ik heb alleen een neuspiercing en daar houd ik het maar bij! ik ben echt bang van piercings vind het echt super stoer en super mooi maar zou het zelf niet durven! laat een fototje zien als je bent geweest en zet je ervaring effe hierbij ben erg benieuwd!
ik wou het eigenlijk morgen laten doen even kijken of ik oppas vind ik ben nu ook helemaal niet meer bang
aaaa heb net zitten kijken op youtube en damn wat lijkt me dat pijnlijk ... succes morgen .. en wel ff een foto laten zien he met het eind resultaat
ik zal heel eerlijk dan gaan vertellen over de pijn misschien dat je dan ook durft dadenlijk loop ik naar binnen en heb ik dan weer zoiets o nee laat maar hahahhaha
en echt eerlijk zeggen he .. ik ga het zelf echt nooit halen, ben zo'n mietje met dat soort dingen .. bedenk me ineens dat ik tijdens de bevalling geen kik gegeven heb en het zo weer zou doen maar zo'n piet luttelig piercingkje vind ik eng hahahhahaha
ja dat had ik precies hetzelfde! iedereen zegt dat ook! je kunt wel bevallen 3 keer maar een piercing durf je weer niet!
Ik vond het eerlijk gezegd wel heel even pijnlijk (labret) en werd er misselijk van, maar ik hou ook niet van prikken en naalden. De eerste dagen erna vond ik het ook wel gevoelig. Maar daarna veel plezier (en geen last) van gehad! Heb hem nu al bijna een jaar niet meer maar het gaatje zie je nog steeds aan de buitenkant. Maar vind dat verder niet erg!(valt niet op)
Ik heb ook wel een aantal piercings en zou liever nog een piercing nemen dan moeten bevallen hahaha Maaar, ik wil wel weer mama worden hoor dus die bevallingspijn zal ik toch weer een keer moeten voelen Ik heb overal gaten zegt mijn oma (die t niets vind) haha, maar das nie waar hoor...Heb een kin, neus, navel en tongpiercing en 8 oorbellen ( 4 aan elke kant).. Heb geen kik gegeven bij alle piercings, tis ook zo gepiept voordat je t doorhebt! Succes meid, je kan t wel aan en ik vind t ok supermooi piercings! Laat iddd een foto zien als t is gebeurd
over piercings gesproken kijk dit filmpje eens dat meisje neemt een heup piercing Had hier nog nooit van gehoord YouTube - my hip piercing
Ik vond het totaal meevallen om een labret te laten zetten...had het veel erger verwacht. Ik weet verder niet hoe het zit met allergiën, dat moet je even aan de piercer vragen die weet daar vast wel meer van.
ik vond t wel ff pijnlijk maar ja dat is ook echt alleen t gevoel van de naald .. verder nog nooit problemen mee gehad ! tongpiercing : die deed pijn! haha maar dat je was je vraag niet
Hmmm beetje vergezocht vind ik. Straks krijg je nog een kont-piercing. Of een schouderblad-piercing. Of een kleine teentje-piercing. Ofzo.
Ik voelde er vrij weinig van. Duurde pak en beet 2 weken dat het volledig genezen was. In het begin is het staafje te lang, dus die kan best weleens achter je tanden blijven haken. Dat doet dan echt pijn. (na 3 jaar gebeurd mij dat nog weleens, en dat met een kortere staafje. dat is écht géén pretje)