Wij willen onze 2e zoon graag Finn noemen, op internet zie je die naam steeds terug keren in de top 20 namen, maar is ie mou echt zo popi? Bij onze zoon op school zit geen jongen met die naam, in de wijk woont er geen en ook in de families (en die zijn echt groot) hebben we er ook geen ...........
het is een naam die op dit moment erg in is, maar kan zijn dat hij in andere steden vaker word gebruikt... Hier hoor ik hem wel erg vaak.. maar dat kan dus denk ik per stad/provincie verschillend zijn..
Ik woon in Den Haag is toch wel een moderne stad die met de trends meegaat Wat leuk, wij ziijn precies even ver zwanger
Ik lees hem regelmatig en hoor het ook regelmatig. Wordt denk ik wel een top 10 naam. Maar zou het gewoon doen als het jullie favoriet is en in jullie omgeving niet veel voorkomt.
Ik ken 1 jongen die Finn heet en 1 jongen (Fin) waarvan ik weet dat hij bestaat, maar ik heb hem nog nooit gezien. Geboortekaartje stond bij mijn ouders. Voor de rest, als ik er al ken, kan ik er nu niet opkomen....
In 2010 waren er in totaal (dus in alle leeftijdscategorieën) 4999 mannen/jongens met de naam Finn en 196 met de naam Fynn. Dat valt dus best mee (vergelijk het maar eens met Daan: 19669, of Tim: 28410). In 2011 is de naam Finn wel aan 669 baby's gegeven (Fynn aan 49), dus hij is nu redelijk populair. De naam Finn stond in 2011 op nummer 11 in de lijst van meest gegeven namen. Dat zegt niets over de plaatselijke populariteit natuurlijk, maar wel over de landelijke. Hier kun je wel zien waar in 2010 de meeste en minste jongens met de naam Finn woonden: NVB - verspreiding voornaam Finn Hoop dat je er wat aan hebt!
vind het ook een mooie naam en staat bij ons op het lijstje... Maar we zijn er nog niet overuit.. we weten ook niet of we een zoon of dochter krijgen... hmmm hier nog niet veel gehoord...in de omgeving...
Mijn neefje heet Finn. (en mijn zoon heet Senna) En bij mijn dochter in de klas zit een Finn en een zoon van mijn man's collega heet Finn.
Hihi ik woon ook in den haag dan verschilt het misschien wel per wijk, maar als je dit een mooie naam vind dan doe je het toch gewoon!! Maakt verder toch helemaal niks uit
hier is de naam niet populair, komt eigenlijk in onze omgeving niet voor. Ik werk in het onderwijs en ook bij ons geen Finn.
Hier 2 Finnen in Eva's klas (Roosendaal). En een kennisje heeft een baby van 6 weken die Fijn heet, en die woont in Den Haag.
In noord Holland hoor je hem heel veel! Ik werk op een kdv. Ik ken in mijn omgeving en door mijn werk 11 Finnen