ik ben juf en op onze school zitten er 3. Daarnaast in er bij ons in de straat pas een finn geboren en is een vriendin ook pas bevallen van een finn. Ik ken er dus 5 in mijn omgeving.
Mijn middelste heet ook Finn. Ik wist destijds niet dat ie zo populair was. Idem als Sem. Maar ik laat mijn keuze daar echt niet van afhangen. Ik vond (en vind) ze alledrie superleuk en t interesseert me echt geen moer verder. Hier op durp woont er geloof ik nog 1. Liever een naam die populair is dan ern aparte nasm wasrvan je niet weet hoe je m schrijft, laat staan uitspreekt. Maar zo denk ik. Dus lekker doen als je m leuk vindt! Onze Mr. Finney is ook blond trouwens haha
Hier in Twente ook populair, ik hoor heel veel Lynn en Finn! Voor een meisje de laatste tijd erg vaak Lynn valt me op, en voor jongens komt Finn ook veel voorbij (en veel Thijs, Teun en Luuk) Denk wel dat het erg regio-gebonden is. Maar al jij geen andere Finn kent en het voor jullie dé naam is zou ik het gewoon doen! Wie weet bedenk je een andere naam en blijkt die over 5 jr enorm populair te worden...je weet het nooit. Finn is een mooie naam: betekent blonde jongen. Een echte viking haha.