hallo Allemaal, Ik zoek een jongensnaam bij Hugo! hebben jullie ideeen.... Helaas voor mij een heleboel vrienden en familie die ook een jongetje hebben gekregen dus er zijn veel namen weg die ik leuk vindt x
Joris Laurens Maurits Merijn Merlijn Tobias Jochem Melle Menno Lucas Jonas Thije Thijmen Arthur Thijs Ruben Julius Mart Simon Wessel Ward Wouter Boris Rutger Sjoerd Bram Roel Leo Enno
Thijs vind ik leuk en Luuk ook!Manlief vindt Luuk niets, Thijs wel.. Pepijn mm...even aan wennen geloof ik...wel een leuke naam die je niet vaak hoort! Nog meer ideeen?
Leuke naam Hugo! Hugo en Lars Hugo en Tim Hugo en Tobias Hugo en Thijmen Hugo en Florian Hugo en Bas Hugo en Robert Hugo en Fabian
pepijn is idd erg leuk, zo heet onze zoon Andere opties: wout milan jasper siebe freek calvin stijn jochem cas jop/job
Tim vind ik ook wel leuk maar manlief niet wauwiej... de rest is het nog niet helemaal...ooow wat moeilijk! wat vinden jullie van Hugo & Micha
Micha als "miega" of "misja" ( ik zou het zelf als miega uitspreken maar weet dat mensen snel misja zeggen) Vind hetoersoonlijk een leuke naam maar wel lastig ivm uitspreken!
tibor ivar victor noud aaron bram christopher daan evard edwin elias eloy ferry gijs heiko jonas jullian jurriaan koen court lennard lex lodewijk maurits collin patrick stijn valentijn reinier reinout thomas stijn vincent barend wouter alexander sander