De jongensnaam staat al vast maar nu na de komst van onze dochters zijn de meisjesnamen wel op. Ik heb een sterk gevoel dat dit wederom een meisje is dus ik ga maar vast zoeken. Voor mijn gevoel heb ik alle namen al zo'n 1000x voorbij zien komen maar zit er niets tussen waarbij ik het gevoel heb van ''ja dit is DE naam!''. Tot nu toe heb ik alleen de naam Robin. Deze vond ik bij de jongste al leuk maar ook niet het ''wauw'' effect. Waar we naar opzoek zijn: - Unisex vinden we leuk - Niet al te lange namen - Het liefst niet eindigend op een a - Geen Sophie, Emma, Fleur / Destiny, Danisha etc. - Geen geknutselde naam - Een beetje apart maar niet te? Iemand ideeën?
Lou Minte Merle Sari Finne Ivanie Nomé Felise Tamar Tatum Jule Jolé Marle Juno Gwen Odile Robin Janiek Marijn Chris/Kris Senne Jip Luca
Renee Romee Rena Nina Lou Saar Noor Pleuni Sam Tove Svea Darya Kylie Laurie Lorrèn Malu Roos Rosan Sasha Bobbi Jolie Linde Echt ik roep aar wat!
Als unisex namen komen bij mij (naast Robin) naar boven: Quinn / Quin Puk / Puck Jonne Terry Willy / Willie Jamie Renee (met streepje naar rechts op de middelste e) Sascha / Sacha Misha/ Misja / Mischa En in Expeditie Robinson zit vrouw genaamd Stijn (ik geloof een GTST-actrice). Niet dat ik daar aan kan wennen maar das een ander verhaal
Ik vind Teddy trouwens geweldig voor een meid maar ik ken een persoon in de (aangetrouwde) familie die zo heet dus dagvaarding hem niet meer worden
Zie net dat Lieven ook een unisex naam is. Persoonlijk vind ik Lieven meer voor een j en Lieve voor een m.
Unisex: Mex Skye Lenn Rowan Rens Bowi(e) Finne Imre Jonne Lux Rune Sem Sil/Syl Espen/Aspen Dani Kess Levi Jax Juno Stef Sjors Marijn Flore/Flori Julie Luus/Lucie Janou Lisse Vie Viv Edie Ide/Ise Elvi Loeke Lorijn Eden Ember Ilvy Britte Elice Ewen Aure Lotus
Alex, Anne, Aster, Bo, Ceder, Chris, Cis, Daan, Dani, Espen, Ezra, Jazz, Jip, Kay, Kess, Lio, Lou, Luca, Lux, Marijn, Max, Mex, Misha, Nim, Noa, Quinn, Rae, Ravi, Riley, River, Sam, Sasha, Sky
Waar we naar opzoek zijn: - Unisex vinden we leuk - Niet al te lange namen - Het liefst niet eindigend op een a - Geen Sophie, Emma, Fleur / Destiny, Danisha etc. - Geen geknutselde naam - Een beetje apart maar niet te? Lastig wensenlijstje misschien zit er wat bij: Marijn Loïs Jikke Day Jule Annis Eden Tynke Isla Tyche Erin Bodil Pip Santi Misha Britt Bo Rava Inte