Ik had een jurkje gekocht voor de kerst e.d. en op advies van iemand heb ik een normale panty heel laag aangetrokken, maar dit zat echt niet lekker. Had 'm zelfs nog een stukje opengeknipt aan de bovenkant, maar dit hielp niet. Welke panty (merk) zit bij jullie lekker over je buik? Ik kan normaal al niet goed tegen panty's in m'n buik, dus hij mag echt niet te strak zitten. Van die hold up kousen lijken me een beetje koud in de winter
Ik draag wel altijd hold ups, zitten echt heerlijk. Maar je hebt speciale positiepamty's toch? Zou er zo een kopen dan.
Ik lees even mee. Ik heb er al veel geprobeerd en tot zover vind ik de panty's van Noppies nog het fijnste, verkrijgbaar bij de Wehkamp in huidskleur en zwart.
Ik heb met kerst gewoon pantys gedragen van de wibra zitten niet heel erg strak en ik trek hem hoog op. En dan sla ik de panty om zodat het rust om mijn heupen verder geen last van en ik voel dan nauwelijks dat ik een panty aan had
Tot nu toe vind ik die van Noppies het lekkerste zitten.. Gewone panty's kan ik helemaal niks mee nu..
Ik had ook een zwangerschapspanty.. waren toen bij de aldi in de folder haha..zat gewoon een ruimer stuk voor je buik.
Die van Noppies hier ook echt favoriet! Zitten heerlijk! Meer dan voldoende ruimte voor de buik, zonder dat ze afzakken. Op internet voornamelijk verkrijgbaar in zwart/huidskleur, in de winkels van Noppies zelf ook in andere kleuren.
Zwangerschapspanty van Prenatal en van H&M. Prenatal is kwalitatief toch beter en zit heerlijk. Ik kan niet meer zonder
Ik word er persoonlijk juist 'gek' van als zo'n panty op mijn buik zit. Ik kan het op de een of andere manier niet verdragen. Ik heb nu een panty gekocht bij de Zeeman. Ik heb ruim 2 maten groter genomen en dus omgeslagen. Doordat de maat een stuk groter is zit hij niet te strak op mijn heupen. Hopelijk heb je iets aan deze tip.
Bedankt voor alle reacties! Ik ga morgen even de stad in en hopelijk kom ik met een fijne panty thuis. Tejas, een panty in 2 maten groter heb ik al geprobeerd en is helaas geen succes.
Ik heb de gewone van hema. 60 den geloof ik, maatje 48/52 terwijl ik anders 40/42 neem. Gaat perfect over de buik. Deze vind ik echt het makkelijkst. Alleen heb ik er ook twee van noppies in 40 den (die vind ik bij hema dan weer niet makkelijk zitten) en die vind ik ook oké. Vallen alleen nogal klein uit vind ik.
Sommige panty's hebben in grote maten een extra tussenstuk voor de bilpartij (en dus 2 naden ipv 1). Die draag ik dan achterstevoren, werkte perfect!! Ik weet alleen het merk niet meer, had hem van mijn moeder omdat hij voor haar niet goed pastte.