is het begonnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door danikrogt, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    heb de hele dag al lichte krampen in me buik word er gek van
    ben super moe en sinds een half uurtje iets meer krampen maar zit nog niet echt een regelmaat in is me bevaling begonnen iemand die dit ook heeft?

groetjes dani

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Heb je meer krampen als in pijn van de zenuwen (ken je dat)? Ik heb dat namelijk al een week, maar ze blijft gewoon zitten haha.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

klinkt niet alsof het begonnen is... ik had ook geen regelmaat maar de krampen werden vrij rap toch wel erger. plus ik had bloedverlies wat een teken is dat het echte weeen zijn ipc voorweeen.

ik denk dat je nog even moet wachten, maar je weet maar nooit...

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hoop voor je dat het begonnen is maar ik had dat met 36.5, mijn meissie is uiteindelijk door inleiding geboren met 41.2.

Succes!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Een wee heeft (bij de meeste vrouwen) qua pijn een duidelijke opbouw naar een hoogtepunt en daarna weer afbouw, dus echt als een golf. Dat voelde in elk geval bij mij echt anders dan 'gewoon' kramp of gewone menstruatiepijn.

Verder schijnt het dat voorweeën afzakken of zelfs helemaal verdwijnen als je onder een warme douche gaat of met een warme kruik in bed gaat liggen, terwijl echte weeën gewoon doorgaan. Hier heb ik geen ervaring mee, heb nooit voorweeën gehad.

6. 894hi

894hi Niet meer actief

als het echt begint merk je het echt wel!

je wil te graag haha ;)

7. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik sluit me aan bij Sylvia, als het ECHTE weeen zijn, dan weet je dat wel ;) Succes hoor!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

je weet wanneer het begonnen is daar kun je niet op heen ;)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ben ik het niet mee eens, ik wist het dus echt niet zeker. maar mijn weeen werden pas echt heftig toen mijn vliezen waren gebroken en ik in 1 uur van 5 naar 8-9 cm ging. daarvoor was het vrij mild.

10. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik had een zelfde soort verhaal.. ik was gelukkig al in het ziekenhuis, anders was ons meisje echt onderweg geboren.. ;)
    Ze gingen m'n baarmoedermond primen, vandaar dat ik al was opgenomen, volgende dag zou ik ingeleid worden, maar was uiteindelijk niet nodig.
    Bij mij werden de ongi-achtige krampen sterker toen m'n vliezen waren gebroken, maar m'n weeën werden pas heftig toen ik in een kwartier van 4cm naar volledige ontsluiting ging. Dat was van 1.30u tot 1.45u, toen moest ik een kwartier m'n persweeën ophouden en om 2.14u is ons meisje geboren.
    Zo kan het dus ook. 8)

11. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Als je twijfelt gewoon even de vk bellen!

Ik zou altijd goed opletten om tegen andere mensen te zeggen dat ze wel weten als het begint. Dit is echt voor iedereen anders.
    Mijn vk kwam langs om te strippen, maar ik had al 6 cm. Het is dat de afspraak om langs te komen al vast stond, anders had ik haar niet gebeld. Ik dacht dat het voorweeen waren.

Deel Deze Pagina