Keizersnee in Gemini (Den Helder)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marleen31, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hallo dames,

Over ongeveer anderhalve week krijg ik een geplande keizersnee ivm ligging van de baby (Of ongepland als de kleine zich eerder aanmeldt).
    Dit gaat gebeuren in het Gemini ziekenhuis in Den Helder. Nu vroeg ik me af of er dames zijn die ervaring hebben met een KS op deze locatie? Zo ja, zijn dat goede of slechte ervaringen? Hoe zijn de anesthesiologen? En de verpleging? De sfeer in de OK? Enz..
    Het komt allemaal ineens zo dichtbij! Maak me er nerveus over.
    Heb wel al een aantal topics gelezen over keizersnedes, en heb er gelukkig veel steun aan, maar toch verschilt het nogal per ziekenhuis natuurlijk.

Groetjes, Marleen

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mijn vriendin in in het Gemini bevallen met een geplande ks. Over het ok-team heb ik niets bijzonders gehoord. Mijn vriendin was alleen niet te spreken over het verplegend personeel dat werkte toen zij er lag. Dit kan natuurlijk heel erg verschillen, je hoeft maar 1 slechte te treffen, en de stempel is al gedrukt.
    Hoop voor jou op een voorspoedige bevalling, en fijn personeel om je heen! Veel succes.

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Het ligt er maar net aan welke Gyn je hebt en wie je daarna als verpleging hebt.
    Tegenwoordig is het wel een stuk verbeterd.
    Ik kom er nu al bijna 4 jaar.
    Wat ik je wel als advies wil geven is je als je iets wil weten oid je je mond open moet trekken.
    Verder veel succes en lekker genieten als je kleine er is.

4. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Ik heb een spoed keizersnee s'nachts in het gemini gehad. Het ok personeel,verloskundige en gynaecoloog waren erg vriendelijk. Heb ik niks over te klagen.
    Over het personeel op de kraamafdeling ben ik wat minder te spreken, ze vonden het raar dat ik emotioneel was en deden daar erg minderwaardig over (was zo emotioneel omdat onze zoon 6 weken te vroeg was geboren en met spoed was gehaald omdat het anders voor beiden heel anders had afgelopen) ook vond ik het verschrikkelijk dat mijn zoontje in de couveuse lag en niet naast me. Dat in combinatie met kraamtranen...was niet echt een leuke tijd.
    Na 3 dagen ben ik op eigen verzoek naar huis gegaan (ze wilde eigenlijk dat ik nog 2 dagen langer bleef, maar heb 3 dagen amper geslapen in het ziekenhuis)en heb verder een spoedig herstel gehad en liep de dag na mijn keizersnee al weer over de gang, naar de wc en naar mijn zoontje 2 verdiepingen lager.

Als je nog vragen hebt mag je me altijd pben anders wordt het zo'n lang verhaal hier!

Deel Deze Pagina