typ dit berichtje ga staan en ja hoor drupdrupdrup......net op tijd om op te vangen ga nu weer bellen..........wat een gedoe
ik wou net zeggen het klinkt idd echt wel als vruchtwater hoor meis!! toi toi toi ik met zelf ook met 40+6 bevallen
Eigenlijk is het 40+4 maar had geen zin een nieuwe banner te maken VK is net geweest, gekeken en opgezogen in een pipetje en moet er mee naar de Gyn in het ziekenhuis.....even wachten op manlief dus...want verder heb ik geen fam in de buurt of buren die ik al goed genoeg ken (net verhuisd)......dus dan horen we het wel, mocht het dus vruchtwater zijn en dat weten we rond 1700 dan hebben we nog 12 uurtjes te gaan en anders wordt ik helemaal overgeleverd aan de gyn.....ik wacht het netjes af.... Wel genante vertoning hoor! Heb je nog een verbandje in...uhmmm ja, mag ik dat even zien? Uhmmmm wil je dat echt? hahahahahaha en dan gaan ze er nog aan ruiken ook! Kleine zit in ieder geval zover ingedaald dat ze daar geen beweging meer in kon krijgen en het hartje klonk ook nog goed.....dus we shall see!
hahaha vies wijf Maaruh het lijkt zover te zijn succes!!!!! en hopelijk vanavond of morgenvroeg nieuws!!!
@Cynnie1984: IDD Hoop het ook, hebben nu lang genoeg gewacht he! hele familie droomt er al over manlief is hier rond 4 uur, dan gaan we ff die kant uit, heb even mijn armpjes en sproetjes bijgekleurd in de zon
Hee wat spannend zeg! Ben benieuwd wat de gyn ervan zegt. Hopelijk heb je jullie kleine gauw in je armen
Rustig aan en geniet ff van het zonnetje hou je rustig en succes in het ziekenhuis (en mocht het te erg worden vraag gewoon om een ruggeprik is heaven )
hihi ben juist als de dood voor een ruggenprik :S heb een lage rug hernia en ben als de dood dat ze verkeerd prikken! maar goed, we gaan het meemaken...hopelijk nog voor het weekend
Succes, spannend joh! Ik heb ook erg waterig vocht, al een week ofzo.. Het wordt steeds meer en vaker, maar dat is toch echt geen vruchtwater denk ik maar afscheiding. Voel het ook wel eens druppen, maar het is gewoon wit en ziet eruit als afscheiding. Ik wacht het maar af! Ik hoop voor jou dat het vruchtwater is!! En good luck als je mag puffen!
spannend veel suc6 klinkt echt als gebroken vliezen. Bij de eerste braken mijn vliezen ook vanzelf wel een plons haha maar er zaten ook witte stukjes in.
Word in het midden van je rug gezet hoor maar als het echt je vliezen zijn gebroken dat moet je binnen 24 uur je kindje hebben
Ondertussen weer terug, had noggeen weeen, lig nu op bed, zere rug, zeer hoofd en net ffpijnlijke buik. Kleine doet het nog goed, bloeddruk, onderddruk te hoog, maar mocht weer weg.....als er vannacht niks gebeurd morgen om 0900 melden.....we gaan het zien!
Zou kunnen, rugweeen, weet niet Onder de mic konden ze het niet echt zien, maar nav mn verhaal zeiden ze wel vruchtwater, verloor net ook weer.....