Hoi! Ik heb vanaf vannacht rond 3en terugkerende weeen. Ze komen ongeveer om de 6 minuten en duren (maar) 30 seconden ongeveer. De pijn is best heftig, ik moet er echt even van zuchten. De pijn is wel iets erger geworden maar de duur en frequentie nemen niet toe. Zomaar ineens zijn ze ook weer een half uurtje weg en dan komt het weer opzetten... Hoe ging dit bij jullie en zou het nu begonnen zijn of kan dit ook weer helemaal wegtrekken? Ik ben bij mijn dochter ingeleid en had een weeenstorm dus dit is compleet nieuw voor mij!
Bel even de vk.. Je hoeft niet perse altijd weeen te hebben die een minuut duren om ontsluiting te krijgen En ga even onder een lekkere douche staan Kijken f het goed doorzet
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vanmiddag al even gebeld naar de verloskamers, ik ben onder begeleiding van een gyneacoloog ivm vroeggeboorte dochter. En de verpleegkundige die ik aan de lijn had vond ze nog erg kort duren. Maar... Ik vind ze toch wel pijnlijk.... Alleen zo gek dat het niet in frequentie toeneemt. Dus ja vroeg ik me idd dan af, moeten weeen echt altijd lang duren... Lastig!
Gewoon weer bellen.. Desnoods dat ze je even aan de ctg leggen. Een vriendin van mij had dit ook en toen ze eindelijk mocht komen nadat ze al 3 keer eerder had gebeld bleek ze al 6 cm ontsluiting te hebben. Wil je niet bang maken hoor maar bij iedereen is een wee anders....
Spannend....misschien is jullie kleine er nu al wel? Je schrijft dat ze toch wel pijnlijk zijn....ik denk dat het begonnen is!!!
Zo is het bij mij ook begonnen! Vanaf zes uur s ochtends 30 sec weeen om de drie minuten, wel echt pijnlijk. Dit duurde tot ong. 14u in de middag, toen ging ik in bad zitten en duurden de weeen geleidelijk aan langer. Ben benieuwd toi toi toi.