Ik heb wel eens gehoord dat je lichaam zich aan het leegmaken is voor de bevalling... Sinds vanochtend heb ik flink gerommel in m'n maag, ben ik wat misselijk en heb flinke diarree... Zijn er meiden bij wie dit een voorteken was op de bevalling? Ben benieuwd......
Kan wel maar bij de eerste heb ik dit niet gehad. Bij de tweede lag ik ook al 2 dagen op de bank met misselijkheid en niet echt lekker zijn. Maar er heersen ook zulke verschijnselen op dit moment.
dat gaat rond... mijn buik rommelde gister ook en zat ineens op de wc denk niet dat je er teveel achter moet zoeken.
Klopt wat je zegt, ziek/misselijkheid kan echt een voorteken zijn. Je darmen maken zich meestal leeg voor een bevalling. Ik had diarree tijdens de weeën, niet comfortabel, maar het leidde wel af van de pijn! ' o god ik moet echt naar de wc nu, afkoppelen ( lag aan de wee opwekkers) en huppa 15 min later weer, daarna ging het heel eg snel'
Gisteravond werd ik ook ineens niet lekker. Kramp in m'n buik, beetje misselijk, flinke diarree. Maar nee, ik ben niet zwanger. Bij mij is het dus zeker geen teken van een naderende bevalling. Wel van 'gevoeligheid' van m'n buik, voor stress en/of warmte.
Diarree was gisteren tot 16:00 daarna nergens meer last van. Gisterenavond, vannacht en vanochtend weer flink gepoept, geen diarree. Mijn schoonzus had net voor haar bevalling ook heel veel moeten poepen en is 's nachts bevallen .... We shall see
Bij mijn tweede verloor ik eerst wat slijm /bloed, dIarree, en daarna begonnen de weeen te komen . Dus het kan zeker... De andere twee werden ingeleid daar had ik het niet mar dat is ook niet de natuurlijke manier. Succes met de laatste loodjes
Ik heb van de week een enorme buikgriep gehad, maar wel ook met spugen er bij... Dus er heerst ook wel wat! Hoop natuurlijk voor je dat het snel begint allemaal!