Dit vind ik raar?!?! wie nog?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inge26, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge26

Inge26 Lid

1 okt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Weten jullie wat ik raar vind?
    Ik lees zo dikwijls dat vrouwen in hun normale cyclus steeds andere symptomen hebben en dan toch niet zwanger blijken te zijn?

Ik heb iedere maand dezelfde symptomen voor mijn ongi en deze veranderen echt nooit!

Ik krijg altijd rond mijn eisprong een puist en de week voor ik ongi word voel ik mij wat opgeblazen.

Ik vind het raar dat dit bij andere vrouwen verschilt.

4 oktober een misval gehad, en de symptomen die ik toen had verschillen wel heel erg tegenover een normale cyclus!

- pijnlijke borsten ( precies zoals je aan een blauwe plek komt)
    - geconstipeerd
    - pijnlijke onderrug
    -slecht slapen

We hebben direct terug geprobeerd na toestemming van de gyne en nu heb ik opnieuw heel pijnlijke borsten en als sinds 2 dagen een ongi gevoel wel. moet pas vrijdag men NOD krijgen.

Kan je normale cyclus dan veranderen?

2. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hoi Inge,

Ik denk dat het persoonsgebonden is. En wellicht als je erg hoopt zwanger te zijn dat je je meer bewust bent van wat je wel en niet voelt.

Omdat het bij jou zo duidelijk verschilt van de normale gang van zaken, klinkt het erg hoopvol! Hoop dat je zwanger bent meid. Succes met wachten....wanneer ga je testen? :D

3. Inge26

Inge26 Lid

1 okt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! ;)

Ja ik ga zoizo wachten tot ik overtijd zou zijn.
    Dus ik denk volgende week zaterdag.
    Dan zou ik een week over tijd zijn en dan heb je het meeste kans.
    Tenslotte kost het toch iedere keer weer geld dat je uitgeeft om mss dan teleurgesteld weg te gooien.

Maar ik geef de moed niet zo snel op!

:)

4. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Nou, ik bewonder je geduld. Wachten tot één week over tijd is mij niet gelukt. Was al blij dat ik het tot aan mn NOD volhield...;) Hoop voor je dat het weer raak is en deze keer goed mag gaan!

5. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    IS mij ook niet gelukt bij de eerste 2! idd respect als je dat kan afwachten meid!

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik denk niet dat het zozeer te maken heeft met erg willen. Of ik er nou wel of niet aan denk, symptomen heb ik.

De meeste komen elke maand, sommige om de maand of om de meerdere maanden.. Jammer maar helaas maar nu zit ik in ronde 17 en ik heb werkelijk alles wel eens gehad.. hier zegt het dus niks;)

7. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ik had iedere maand een ellendige aanloop richting menstruatie, als ik bezig was geweest met zwanger raken, had ik al die jaren iedere maand gedacht dat ik het was. Is 'gewoon' PMS. Nu ik wel zwanger bleek te zijn (ongepland), vielen de avond voor de test ineens wat kwartjes. Alles wat ik normaal voel voor een menstruatie, was net een beetje anders. Maar vooral mijn karakter veranderde in de week voor de test heel erg. Ik ben altijd iemand die over haar eigen grenzen gaat om anderen te helpen, dat veranderde in die week heel erg. Ik begon mezelf letterlijk te beschermen.

8. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik heb normaal gesproken ook altijd dezelfde klachten rondom mn ongesteldheid. Maar sinds wij een tijdje geleden hebben besloten om in december te stoppen met de pil, voel ik me iedere maand zwanger terwijl ik goed wist dat ik ongesteld moest worden. Mijn borsten waren opeens groter, dat had ik nooit bij een normale ongesteldheid. Ik verlies de helft minder bloed als bij andere keren. En nog meer vage klachten waardoor ik steeds weer dacht zwanger te zijn. Nu ben ik niet het type dat om het minste of geringste gaat testen, maar toen dus opeens wel. Ik heb er 4 tegenaan gegooid terwijl ik eigenlijk wel wist dat het niet kon. Je gaat zo aan jezelf twijfelen als je lijf je zo voor de gek houdt...

Maar goed, lang verhaal kort haha -- wat ik nu voel rondom mijn ongesteldheid is hetzelfde als al die jaren daarvoor. Ik heb me erbij neergelegd dat ik tot december moet wachten (en kom op, das nog maar eventjes!!) en nu zijn de symptomen ook weg. Dus ik was een gevalletje 'mijn hoofd en hart willen het, en mijn lijf doet net alsof'. :)

Deel Deze Pagina