Hallo meiden, Wilde mijn verslag toch even doen, ook omdat ik benieuwd naar jullie verhalen! Ik heb last van PCOS, het enige dat tot nu toe aanslaat is clomid 150 mg. Omdat ik na 3 rondes mét eisprong niet zwanger ben geraakt, heeft de fertiliteitsarts mij geadviseerd om een kijkoperatie te nemen. De arts had misschien gedacht dat ik verstopte eileiders zou hebben en/of verklevingen.. Afgelopen dinsdag heeft de kijkoperatie dus plaats gevonden. Super spannend geweest!!!! Godzij dank, goed nieuws, ik heb geen verklevingen of verstopte eileders... <3!!! Heb twee dagen erg veel last gehad van het gas dat ze tijdens de operatie hebben in gespoten en de onderste hechtingen bij me schaambot.... Nu gaat het gelukkig goed met me, heb nog wat last van de hechtingen die treken, maar van me schouder en nekpijn ben ik af. Wie heeft hier ook ervaring mee gehad? Hoe was de kijkoperatie en het herstel bij jullie verlopen? Na hoeveel dagen hebben jullie weer gemeenschap gehad? Ik verlies nu geen slijm of bloed meer, maar ik durf nog niet te vrijen omdat de arts assisent zei dat ik een wondje kan hebben door de vloeistof die ze hebben ingespoten tijdens de kijkoperatie, om te kijken of mijn eileiders verstopt waren.... Mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust! Heel veel babygeluk, liefde en kracht toegewenst. xxxxx
Mijn arts wil er ook een doen... Dat gaan we half november bespreken, zooo geen zin in :-S ik zie er erg tegenop om op de snijtafel te liggen. En ik heb ook niet zo'n zin om het te delen met anderen (naast mijn man natuurlijk). Er is naast hem en de medici sowieso niemand die we over onze actieve kinderwens hebben verteld Ik ben benieuwd naar de andere reacties... Enne heel erg veel babygeluk en een goed herstel toegewenst!
Room; ik kan mij ook wel wat leukers voorstellen, maar een arts stelt het niet voor niets voor. Mocht er tijdens de operatie wel iets afwijkends te zien zijn kunnen ze er tenminste wat aan doen. Niet alles is via een echo te zien, vandaar een kijkoperatie. Ik vond het prima te doen. Uitslag was minder leuk, maar dat terzijde. Faith; de eerste keer na een week weer aan het wer, was eigenlijk te snel. Had nog last van de narcose. Schouderpijn eerste dagen, wondjes wat trekkerig, moe, opgeblazen buik. De tweede keer na 2 weken weer aan het werk. Toen had ik wel eerder aan het werk gekund, herstel ging sneller. Gemeenschap beide keren zo'n 2 weken na de operatie. Had er gewoon geen zin in en voelde mij niet aantrekkelijk met de hechtingen Succes met herstellen!