Is het bij iemand in 1 keer gelukt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bo88, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo88

bo88 Lid

18 nov 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo lieve mensen,

Wij zijn net 1 maand begonnen met onze droom te verwezelijken en jah we willen het zo graag..
    Nu is dus mijn vraag of jullie in 1 keer zwanger zijn geraakt.. geeft ons een goed gevoel haha..
    Je weet immers maar nooit tog..
    Mag 7dec testen en nu zijn alle testen nog negatief, ben dus bang dat hij volgende week ook niet positief is!

Liefs Bo

2. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    hoi hoi

Nou, bij ons was het de 2e keer al raak. Ik ben gestopt in mei en in juli was ik al zwanger.
    het kan dus echt wel!!!!! Ik hoop het heel erg voor jullie, veel succes met wachten!!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja hoor. Bij Isabella was het in 1 keer raak. En nu de tweede keer.

Vanaf de 7e dag na je menstruatie om de dag sex hebben tot ongeveer in elk geval dag 16.

En onthoud, de meeste mensen doen er gemiddeld tussen de 5 maanden en de 12 maanden over.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja bij ons was het meteen raak! Ik had echt het idee dat het wel een jaar kon gaan duren (of langer) ivm mn vorige relatie waarbij het niet lukte (na dik 2 jaar nog niks en maar goed ook achteraf). Ik had t dus totaal niet verwacht dat t meteen raak zou zijn.. maar toch wel!

5. Seth

Seth Niet meer actief

ja... 4 keer in 1 x.....
    (wel 2x vmk..)

Eerste keer door de pil... zoon..
    tweede keer direct na stoppen met pil... maar werd een vmk..
    gelijk weer zwanger.. van dochter...

1x ongesteld na bv... 1x onveilig.. en zwanger dit werd wel een vmk....

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier na 8 maanden dus nog netjes gemiddeld. Als je erin zit lijkt het lang, maar na 7 maand ging bij ons de knop om en hadden we het ook prima gevonden als het nog eventjes duurde, als het maar een keer lukte. Daarna was 't ook raak :) En achteraf gezien, precies op het goede moment (m'n man was werkloos en net een 1,5 week voor m'n posi test weer aan het werk). Toen we ook terug keken op die maanden was het voor ons gevoel toch omgevlogen.

7. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook bij ons was het in een keer raak, wat we echt totaal niet hadden verwacht omdat we bij ons zoontje ruim 13 rondes verder waren!
    Maar het kan echt:)!

8. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier 2x met de 1ste ronde.

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Bij mijn oudste dochter was het in een keer raak, bij mijn jongste dochter binnen drie maanden.

10. bo88

bo88 Lid

18 nov 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    ONZETTEND EBDANKT VOOR JULLIE LIEVE EN LEUKE REACTIES, WAT IS HET TOG HEERLIJK ZO SITE!
    WAAR JE GEWOON KAN SCHRIJVEN EN MAG DROMEN..

HOPEN DAT HET IS GELUKT ANDERS VOLGENDE MAAND WEER PROBEREN!

MAAR BEDANKT VOOR DE REACTIES, IK WEET DAT HET OOK HEEL LANG KAN DUREN MAAR.... DE KANS IS ER!!! SUPER!!!

LIEFS bo

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja hoor hier in 1 keer raak. ging wel per ongeluk dus eingelijk telt dat niet mee he

12. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Hier ook in 1 keer.
    Moet wel zeggen dat ik niet aan de pil was, maar een koperspiraaltje had. Dus geen hormonen die uitgewerkt moesten worden.
    Ik wist mijn cyclus niet, dus we hebben vanaf dag 7 tot dag 20 om de dag (soms zelfs elke dag) seks gehad.

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hier ook eerste keer per ongeluk, nu ben ik in ronde 1 zwanger van nr 2. Nu maar hopen dat alles goed gaat.
    Heel veel succes. En dat de testen nu nog nega zijn zegt niets hoor, als je pas 7 dec mag testen.

14. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Jaa bij de eerste was het direct in 1 schot raak haha en bij de 2de was het ook meteen raak... bij dit hummeltje hebben we wel eventjes werk aan gezet hebben we 3 jaar over gedaan in de MMM en IUI maar toch nog spontaan zwanger geworden...

15. Hier niet in 1x, maar wel na 4 maanden zwanger, dus wel redelijk snel.

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Gestopt met de pil, en gelijk zwanger de 1 e ronde. Had dit echt nooit gedacht, had 10 jaar de pil geslikt, succes

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

1e zwangerschap ronde 2
    2e zwangerschap ronde 1

Met een onregelmatige cyclus nog wel. Maar mijn geluk is dat mijn lichaam heel duidelijk aangeeft wanneer mn eisprong eraan komt.

18. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hoi..

Hier was het ook in 1 keer raak! In September gingen we ervoor en ja hoor.. ZWANGER!!! :D En ik had ook een onregelmatige cyclus, dus dit hadden we nog niet verwacht.

Veel klus plezier! :p

Liefs, Sensa

19. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Hier nog zo een :D Ook in 1 keer raak, wel eerst 8 maanden ontpild, daarna gingen we ervoor en huppa: zwanger.

20. bo88

bo88 Lid

18 nov 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Super leuk om dat allemaal te horen, maar wat is het leven ook dubbel he.. voor vrouwen waar het allemaal zo lang duurt..
    Maar hebben jullie nog mooie leuke tips?
    Misschien helpt het niet bij ons, maar vind het tog altijd leuk om te lezen haha :p

Liefs Bo

Deel Deze Pagina