Ja hier bij nr. 2 in één keer raak na Myrena! Nooit gedacht, omdat we over de 1e 17 maanden en 2 mk hebben gedaan. Dus nr. 2 is een echt cadeautje! En net zo bijzonder als de eerste (die op onze 4 daagse huwelijksreis is gemaakt ) Overigens nu nog 2 wk tot de uitgerekende datum!!! Mijn tip: niet te veel denken aan zwanger worden, is moeilijk, maar zo ben ik alle 4 de keren zwanger geworden (helaas 2 x mk natuurlijk), maar straks ook 2 prachtige dochters! Ik duim voor je.
Hey, Bij mijn zoon heeft het eventjes geduurd, waarschijnlijk ook door het ontpillen en eerlijk, ik lette ook niet op wanneer we seks hadden. Het mocht, maar we hadden geen haast. Bij deze zwangerschap hadden we op ons huwelijk op 25 april besloten om toch voor een tweede te gaan en de condooms achterwege te laten en op 2 juni testte ik positief, dus ja, meteen zwanger. Ik heb wel geen pil meer geslikt sinds juli 2006, dus moest mijn lichaam zich ook niet meer 'aanpassen', dus misschien heeft dit wel wat geholpen. In ieder geval, ik wens je veel succes!!!
Hier ook in 1 keer raak.. maar ja dat was niet gepland dus telt eigenlijk ook niet echt mee... Houd in ieder geval in je achterhoofd dat het ook wat langer kan duren, dan is de teleurstelling iedere maand niet zo groot!
Bij ons was het 2x in de 1ste maand raak. Alleen de eerste keer eindigde helaas in een miskraam. Daarna een korte pauze gehad van 3maanden en toen we weer gingen proberen gelijk weer de 1ste keer raak. En deze keer gaat tot nu toe prima!
Ik was al dik 36 bij de tweede en dat was in een keer raak! De kans dat dat gebeurt op die leeftijd is veel kleiner dan als je bijvoorbeeld 20 of 21 bent. Maar stel je erop in dat het even kan duren. Dat is ook heel normaal. Met 'even' moet je toch rekening houden met een jaar (lijkt eindeloos maar toch werkt het zo) Bekijk het eens van de andere kant: eigenlijk is een jaar maar 12 kansen.. dat is toch weer niet zo veel hè? Succes
ik ben letterlijk de allereerste vrijpartij zonder condoom zwanger geraakt. daar stonden we wel even van te kijken, we hadden gerekend op een jaar proberen.
Bij ons waren het gelukstreffers. De 1e was door de pil heen. We waren helemaal niet met kinderen bezig. De 2e x ging heel snel en de 3e was ook door de pil heen.
Het kan zeker,bij ons duurde het 13mnd.Hou er rekening mee dat binnen een maand echt heeeeeeeel snel is en niet zo vaak gebeurd.Als je je er zo aan vast houd is het telkens zo'n grote teleurstelling.Hopelijk is het bij jullie snel raak!!
1ste zwangerschap 4 maanden 2de zwangerschap ....verrassing 3de zwangerschap 2 maanden En 2 dec een lichte posi test ,als het zo mag zijn 4de zwangerschap 3 maanden tijd. Succes
Euhm, tips, tja...proberen er niet te veel mee bezig te zijn. Maar eerlijk gezegd vraag ik me ook wel af hoe dat moet als je zo graag wilt. Ik ben ongeveer een minuut of 10 blijven liggen met mn knieen opgetrokken. Haha beetje raar misschien, maarja, ik had gelezen dat het wel kon helpen.
yep hier ook in 1 keer raak. we schrokken ons rot, we hielden rekening met zeker een aantal maanden. Nu duimen we dat we ongeschonden door de kritieke periode heen komen. groetjes!
hier ook in een keer zwanger. helaas werd dit een mk, maar daarna niet meer nogi geweest en dircht zwanger. het kan heel snel gaan!
Fijn om te lezen dat er nog meer zijn die eerst erg schrokken toen de test positief was. Bij ons was het de 2e keer raak en ook wij hielden rekening met zeker wel een half jaar. Ondanks dat je blij bent, waren we ook wel geschrokken en ik werd zelfs een beetje onzeker. Ook erg herkenbaar dat je duimt voor de eerste paar maanden. Iedereen zegt dat je er van moet genieten maar kan me heeeel goed voorstellen dat het toch wel spannend is. Zelfs na die 3 maanden blijft het nog een hele poos spannend. Bij ons tenminste.. Succes met afwachten en hopen dat je er toch van kan genieten!!!!