Palmer's creme tegen steaie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hinata, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Is iemand bekend met deze creme?
    Ik smeer me er 2 keer perdag met in (mijn buik en stuk van m'n onderrug).... krijg je vaak last met zwangerschap van straie op andere plekken?

2. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik heb het spul ook gehad. Vond dat het een beetje stroef smeerde en vond 't stinken. Ben uiteindelijk gewoon flink met bodylotion gaan smeren die ik wel lekker vond ruiken..

Je kan je bovenbenen en borsten ook meenemen. Maar daar kun je ook speciale borstencreme voor gebruiken.

In principe is het niet een wondermiddel om geen striae te krijgen. Ik heb niet heel veel maar twee streepjes.. Gelukkig..

Heb wel veel geknepen in mijn vel. Om zo de onderhuidse doorbloeding goed te houden en proberen zo makkelijk mogelijk mee te laten rekken!.

3. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Wondermiddeltjes bestaan inderdaad niet, maar ik wou eerst die bio oil proberen maar die vind ik erg duur vandaar...

wie weet of bio oil beter werkt dan palmers?

4. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik bleek allergisch te reageren op die palmer's, mn hele buik vol met rode bultjes :(
    Ben er dus maar mee gestopt, en eigenlijk smeer ik me nu alleen af en toe in met Zwitsal Mama omdat ik die zo lekker vind ruiken. Maar zeker niet dagelijks... ik heb nog geen last van straie gelukkig (afkloppen!). Ik kan je niet helpen met een wondermiddel, volgens mij is het meer aanleg en pech of geluk hebben dan dat je het echt kunt voorkomen met olie of lotions.

5. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik geloof dat Bio oil vooral is voor de schade achteraf. Maar weet ik niet zeker... Ik vond het ook erg duur..

Zou me maar niet te blind staren op de middels... Het is idd ook aanleg..

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Smeren helpt niet, het gaat immers om het onderhuidse vel dat scheurt, de onderste laag. Je hebt gewoon pech of geluk.

7. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Bedankt voor de tips!
    ik maak deze fles palmer's op en dan stap ik weer lekker over op mijn lekker ruikende bodylotion haha

en als ik ze krijg heb ik gewoon pech gehad, tis voor een goed doel ;)

8. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    ik gebruik Bio oil en tot op heden nog geen striemen....maar weet niet of dat nou echt te maken heeft met de Bio oil of dat mijn huid gewoon makkelijk rekbaar is! En wat niet is kan ook nog komen.....

9. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gebruik ook palmers. Maar heb uit Dubai een aantal flessen gehaald. Een massage versie en een geconcentreerde versie. Ze ruiken anders dan de NL versie. Geloof het of niet :D
    Maar ben er heel tevreden over. Misschien helpt het niet tegen striae ....maar ik word er wel helemaal zacht van. gebruik het over me hele lichaam. We zullen zien wat er gebeurt.

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik gebruik buik en stiemen creme van de kruidvat een roze tube heel lekker spul als je gaat douchen dan voel je nog de vetheid van je af glijden... ben nu 32+ en nog geen striempje te zien...

inderdaad je onderhuidsbindweefsel scheurt dus je zou kunnen zeggen smeren helpt niet maar door het smeren word de doorbloeding in je onderhuidsbindweefsel gestimuleerd wat ook de kans op striemen weer verminderd dusss het helpt wel degelijk maar is geen wondermiddel

verder inderdaad je borsten billen en bovenbenen meenemen ;)

de tube van kruidvat kost 4.99 en ik vind hem ook lekker ruiken

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k gebruik hier gewoon bodylotion met vit. E en nu ook babyolie. 'k Dacht dat ik nog striemenvrij was, maar kwam tot de ontdekking dat ik ze bij m'n bikinilijn heb. snap niet wat ze daar doen, zou ze eerder op m'n buik verwachten. Hoop dat ze de weg omhoog niet vinden ;)

12. Mecha

Mecha Niet meer actief

jammer red .. maar liever daar dan op je buik toch??

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    tja dacht ik ook... tot ik naar de wc ging en naar m'n buik keek. ik snel naar m'n man toe.... en ja hoor, beginnende striemen op m'n buik :(

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik gebruik bio oil, het is heerlijk om het te smeren. Bio oil is niet om straie te voorkomen maar om ze te verlichten, mocht je ze krijgen. Je moet het wel elke dag smeren.

15. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Vlgs mijn vk kan je de strepen niet voorkomen met smeren ed; de huid scheurt van binnenuit (en je smeert van buiten) en t schijnt ook nog ns erfelijk te zijn.....m'n arme dochter.....

16. Mecha

Mecha Niet meer actief

je kan het ook niet voorkomen maar de massage stimuleerd wel de doorbloeding en dus .... heeft het wel degelijk een beetje zin .. maar hoeveel??? dat is niet te zeggen .. maar baat het niet schaad het niet ;)

@ red jammer meid :( maar ja is voor een goed doel

@ erfelijkheid.. me zus zit onder de striemen al vanaf 4 mnd en ik ben nu ruim 7 mnd heb nog helemaal niks dus is ook niet te zeggen of je dochter het krijgt of niet ;)

17. Mamavan

Mamavan Actief lid

27 mrt 2009
    137
    0
    0

Ik heb t bij mn eerste zwangerschap gebruikt en als resultaat geen striemen en nu ben ik weer 41 weken zwanger en nog geen striem te bekennen, dus ik geloof t wel

mamavan

Deel Deze Pagina