Yeah, mijn vader word 65. En aangezien ik een grote tuin heb en hij maar een flat, geven we een feest bij ons. Vrienden, familie. Ze komen bbq en... En dan.. dan nniets. Nmaar ik wil zo graag iets extra (low buget)... Ik dacht eerts laat een samba band een kwartiertje komen, even iets gek, maar leuk en dan klaar... Maar das nogal duur...hihi ik loop een beetje vast in ideetjes.. Iemand iets leuks ?
- 65 'schrijven' met waxinelichtjes - een mal maken en 65 'schrijven' op het gras met bloem (meel) - een wensballon kopen en oplaten - van 4 houten latjes een frame maken en versieren. Je hebt dan een lijst. Als je deze lijst vast houdt en je gaat er met je vader achter staan dan heb je een leuke foto. Je kunt daar later een collage van maken. - op internet kun je zelf een tijdschrift maken (laten drukken). De familie kan dan allemaal stukjes schrijven met bv grappige anekdotes oude foto's etc.
Benader een muziekschool of een dansschool. Wat ik helemaal hilarisch vind is echt zo'n foute low budget zanger van marktplaats plukken...
Mijn pa is pas 65 geworden hier hadden ze zelf een zaaltje gehuurd en een ouderwetse dj. Daar bij was er een man die gitaar speelde elektra. was wel speciaal. Echt jaren 60 muziek. Low budget is ook bijvoorbeeld. Toen mijn pa 50 werd heb ik een album voor hem gemaakt van jong tot oud ben opa oma afgegaan toen leefde ze nog en tante.s ooms en zo ook een verhaaltje kunnen maken over zijn leven. Mijn zusje met haar fotografisch geheugen heeft de oude viszaak van mijn vader in het klein laten na maken via een foto maar het kaartje wat mijn vader gebruikte voor klanten kon zijn nog tot in het kleinste puntje herinneren. Je kunt ook zijn geboorten dag krant of zo opzoeken de dag dat hij geboren werd. Vaak vinden mensen dat wel leuk. Ook hebben wij zelf een foto album gemaakt met alle kinderen en kleinkinderen gewoon zelf foto.s maken en ze zijn super leuk geworden.