Ik ruim op als er visite komt, haal ik even een doek over de tafel, dressoir en dingen die in het zicht zijn. Speelgoed gaat in de manden en de speelgoedkist. Verder voor het oog schoon. Verder zal het mij een zorg zijn voor degene die er aan stoort.
Rust in je huis is rust in je hoofd. Dat gaat echt op voor mij. Ze mogen echt gewoon spelen hoor maar niet overal tegelijk mee. Boven wordt elke ochtend weer opgeruimd en de rest de hele dag door
Qua speelgoed is het hier overdag een ontplofte bende. Dat vind ik prima, trek de schuifdeur dicht en zie het niet meer. Meestal moet hij het s avonds wel opruimen zodat ik de stofzuiger erdoor kan halen. Ik zal zo even een foto maken Het leuke aan alles door elkaar is dat mij zoon erg creatief met verschillende soorten speelgoed speelt. Hij is lang niet zo zoet als hij alleen met 1 soort speelgoed mag spelen en het dan weer op moet ruimen,
opgeruimd? ehh ja als er visite komt speelgoed ligt hier altijd overal. heeft gewoon geen nut om ze 40x per dag te laten opruimen want 1min later is het net weer zo'n grote bende. overdag laat ik ze dus lekker hun gang gaan. tuurlijk als ik hink-stap-sprong naar de wc moet dan moeten ze idd wel even wat opruimen maar geen probleem als er nog wat tekeningen of knuffels liggen. het zijn kids, laat ze lekker overigens ben ik ook absoluut geen opruim-miep. staat altijd wel afwas op t aanrecht en mn eettafel is regelmatig een opslagplaats tja kan me er niet zo aan irriteren eigenlijk. heb wel eens momenten dat ik me er zwaar aan irriteer en dat ik dan paar dagen echt aant soppen en boenen ben en aanrecht spick en span is. maar na weekje is die opruim-woede weer over en staat er gerust een bord en glas op t aanrecht terwijl dat eigenlijk gewoon in de vaatwasser moet te lui? te moe? geen idee. hubby is net zo. eigenlijk nog veel erger. die wacht tot alles over vol is, prullenbak die niet meer dicht kan, aanrecht waar je het blad niet meer van kan zien. en dán pas gaat ie keer wat opruimen
Imensa waar heb jij je speelgoed dan? Wij hebben een speelhoek in de kamer met een speelkleed en een ikeakastje met laden, los keukentje ernaast, poppenwagentje, Bak Duplo, pop met maxicosy, wiegje, pff dat vind ik dus zo erg, opgeruimd en nog niet MOOI in je kamer. Maar daar is niks aan te doen natuurlijk eht is wel een heerlijk hoekje verder.
Mag ik ook antwoord geven 2jees: die grote kast in het midden zijn een aantal lades en klapdeur , daarachter staat speelgoed en daarnaast keukentje etc.
Ja hier is het altijd opgeruimd. Kinderen spelen met hun speelgoed maar wordt altijd meteen opgeruimd. Maar ik ben dan ook té netjes. Ook niet altijd even fijn.
dat doe ik ook!!!! alleen hebben wij een studeerkamer waar ik alles dan neerpleur Mijn man werkt vaak 's avonds nog even thuis en precies het gedeelte dat hij nodig heeft om te werken is netjes... de rest van de studeerkamer is 1 knutselbende De keuken is altijd netjes, maar hier ligt ook altijd wel rommel hoor. Onze dochter speelt namelijk. Schoonouders kunnen zich daar ook aan ergeren, maar nadat ze hier een keer hadden opgepast en onze dochter in die tijd nog meer rommel maakte dan er al lag. En opa aan het opruimen bleef hebben ze zich erbij neergelegd. Kleindochter heeft mama haar niet opgeruimde genen Ze beperkt het gelukkig wel tot haar speelhoek, dus de rest van de woonkamer is we redelijk netjes...
nee. dat kan gewoon niet met 3 kleine kinderen. hier wel een speelkamer maar ze spelen toch het liefst in de kamer dus overdag ligt daar ook van alles. tussendoor moeten ze wel af en toe opruimen als het me te gek word. voor ze naar bed gaan word sowieso alles opgeruimd, stofzuig ik en dweil ik als het nodig is ( meestal dus) tussendoor doe ik wel de tafel af en het aanrecht. maar inderdaad ook hier een strijkplank in de kamer met wasgoed erop, vaat op de aanrecht tussendooren overal 1000 frutsels en papier wat rondslingert. maar als ze savonds weer op bed liggen is het hier netjes. ik kan zelf niet relaxen dan als het een bende is. mijn man vind het best. zal er nooit commentaar overmaken.
hihihi idd. je ziet hem ook klein stukje op de foto naast de computer dit gebeurt er dus als mimi83 haar kinderen op visite zijn hahaha ondertussen staat het keukentje aan de andere kant van de kast en staat dit poppenhuis op het plekje van de keuken
Ruim je dat nog wel op??! Mankeert ie wat aan zn handen? Laat t m lekker zelf doen als hij zich eraan irriteert