Is het bij jou wel altijd netjes opgeruimd?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    De hele dag ben ik bezig met speelgoed opruimen. Ik draai me om en het is weer rommelig. In het begin had manlief dan ook echt wel wat te zeuren. Nu heeft hij zelf ook wel door dat het onbegonnen werk is. Ik ruim de hele dag speelgoed op en in de avond wanneer de kids op bed liggen dan doet manlief dat. We hebben voor al het speelgoed een nieuwe kast gekocht, maar die puilt inmiddels uit. Des te meer opbergruimte ik creëer, des te meer speelgoed er mee naar beneden komt.

PS: vind de kids nog te klein om alleen boven te spelen.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier kreeg ik ook regelmatig een opmerking 'schat wat doe je zoal overdag, moet je dat aanrecht eens zien, en heb je nog een was gedaan? mijn werkkleding heb ik morgen nodig' ehh aanrecht? dat is wel t laatste waar ik me zorgen om maak als ik 2 van die tornado's hier in huis heb. ben al blij dat ik de dag door kom zonder op een speelgoed ding te staan. was? ja heb handdoeken gedaan, kids gaan zo douchen en handdoeken waren op. geen tijd gehad voor een 2e was.

dit was overigens helemaal over toen mijn man een weekje vakantie had. ik lag heerlijk nog smorgens in mn bedje, hubby met de kids naar beneden en hebben ontbeten enzo. in de middag ging ik ff langs mn vader, gewoon zomaar. en savonds moest ik nog wat ophalen ergens. al met al was ik niet erg veel thuis die dag, en dat komt zelden voor :p
    savonds kids naar bed en hubby plofte op de bank. 'ik ben gesloopt!!!' waarop ik zeg: van wat? Dr Phil kijken? BonBons eten? In de tuin zitten te niksen in de zon? want dat deed ik toch allemaal? Heb je nog een was gedaan? en waarom staat het aanrecht zo vol?

enige reactie daarop was '*zucht* schat ik heb geen energie voor die discussie die ik niet ga winnen'

:D

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hahaha grappig dat ik dit nu lees.
    Hier ligt er normaal ook heel veel speelgoed als mijn man thuiskomt.
    En die geniet daar gewoon van, hij zegt dan nou dan hebben ze fijn gespeeld.
    Maar gisteren zei mijn dochtertje, mama zullen we vast samen opruimen, dan hoef je dat dadelijk niet te doen, ik zei oke, dat doen we.
    Nou komt mijn man thuis, waarom is het hier zo netjes, hebben ze niet gespeeld?? :):)
    Dus het tegenovergestelde hahaha.

Maar ik moet wel zeggen, dat ik altijd alles schoon heb, en ik hou wel van netjes.
    Maar de kindjes mogen hier van mij wel alles op zijn kop zetten, speelgoed is geen rommel vind ik.
    Maar als ze in bed liggen wil ik wel alles opgeruimd hebben.

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
  5. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Maar hier zijn we afgestapt van tussendoor opruimen... als de kids in bed liggen ruimen we samen een half uurtje op.. maar overdag nee daar beginnen we niet meer aan ;)

6. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Ben met je eens dat hij het aardiger had kunnen zeggen zeker als je al bezig was met opruimen en hij het zelf ook niet doen na een papadag. Even in de man verplaatst hahah kan me wel voorstellen dat als je de hele dag hebt gewerkt en je thuis komt je dan schrikt van een ontplofte bom (zoals het er aan het eind van de dag bij ons thuis uit ziet) maar ja ik ga ook altijd even 10 minuutjes (oke oke vaak 30 :p ) rustig zitten voordat ik de hele grond af ga om speelgoed te verzamelen. en dan om 19:30 uur is het weer een grote-mensen-huis
    Ik hou het wel altijd schoon de hele dag door, dus de afwas in de vaatwasser en niet op de aanrecht, stofzuigen enz. Het is dus alleen speelgoed maar het ziet er meteen zo rommelig uit.

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Whaa die link!

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    hahaha herkenbaar :D

als er 2 bordjes op het aanrecht staan en wat speelgoedauto's op de grond is het hier altijd al gelijk een rommeltje..
    Ik heb me erbij neergelegd.
    Ik werk zelf 4 dagen in de week en probeer in de tussentijd mn huis op orde te houden maar gaat moeilijk met 3 kids *waarvan papa het grootste kind is hahaha*

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik herken trouwens ook wel wat iemand net zei "rust in je huis is rust in je hoofd". Hier gaat dat ook hand in hand hoor. Ik weet alleen nooit zo goed waar het nou als eerste mis gaat. :)

10. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Nee, hier is het niet altijd opgeruimd. Ml geeft er gelukkig niks om. Wel stofzuig ik 2x per dag en dweil 1x per dag.

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Nee.

Deel Deze Pagina