Hallo, Wij gaan met de communie van onze zoon naar Disneyland Parijs. Mijn zusje van bijna 9 gaat ook mee. Alleen kan ik niet in alle attracties want ben dan 34wk zwanger. Nu zijn die 2 kinderen sowieso geen achtbaan gekken en zullen we daar geen problemen mee krijgen. Nu denkt mijn man te hebben gelezen dat ALLE attracties een regel heeft onder de 12 één volwassenen. Ik kan het zelf nergens lezen op de site. Weet iemand dit toevallig? Mag je in sommige attracties met 2 kinderen op 1 volwassenen? Hopelijk heeft iemand antwoord op mijn vraag. Zou het erg vinden als ik mijn zusje moet teleurstellen.
Er zijn ook attracties waar je zonder volwassene in mag hoor. We zijn afgelopen januari nog geweest en dan gingen mijn kinderen er samen in (11 en 6 jaar oud) en wij wachtten buiten.
Nee hoor van die regel heb ik nog nooit gehoord. Bij sommige attracties staat dat een kind begeleid moet worden door een volwassene maar dat gaat eigenlijk alleen om hele kleine kinderen.
bij sommige dingen moet je begeleid worden door een volwassene maar echt niet bij alles hoor. dat zijn dan idd de achtbanen ed en aangezien ze dat toch al niks vinden. valt het echt wel mee. en je zusje van 9 kan sowieso in demeeste dingen wel in. het is ook veelal de lengte die het doet.
Ik heb daar nog niet eerder van gehoord, maar waarom zou je dan je zusje moeten teleurstellen. De volwassene kan toch ook 2x gaan of de kinderen om en om in een attractie?
Hahaha grappig!! Mijn man gaat echt niet 2x een uur in de rij staan,dat begrijp je zeker ook wel Dat is juist de reden dat hij dus liever met ons 3en wil gaan zodat hij wel met zoonlief overal in kan. Maar ik mag bijna nergens in met mijn zwangere buik. Hij is gewoon zo dom,hij kwam op het idee mijn zusje mee te nemen voor haar verjaardag en nu komt hij dus hiermee
Informeer anders eens naar de baby switch. FAQ - Disneyland® Resort Paris (Op pad met kinderen - Is er een crèche in de Disney parken?) En nog een tip: vraag aan je verloskundige een zwangerschapsverklaring (in het Engels of Frans). Als je daarmee naar de info balie van de Disney parken gaat, krijg je een Easy Acces Card, waarmee je bij een aantal shows, parades en attracties voorrang krijgt. Je hoeft bij sommige attracties dan geen uur te wachten. Nadeel is wel dat je maar 1 extra persoon kan meenemen daarin. Maar dat kan allicht schelen