Is het bijna zover?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nalia, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Het was geen vruchtwater, maar erg waterige afscheiding...
    Hoop wel dat de voorweeen enige ontsluiting hebben meegebracht dan kan ik morgen bij de vk vragen om gestript te worden.. Slaap veelste weinig, moet ook een beetje fit de bervalling in..

2. sana

sana Actief lid

29 apr 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    spannend!
    en heeft vandaag wat gebracht?

3. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Kwam erachter dat de kleine toch niet is ingedaald.. best wel balen want heb nu weer ligadvies bij gebroken vliezen.. Strippen doen ze hier pas rond 41 weken.. En zeker niet als de kleine niet is ingedaald.. Vannacht weer een paar flinke gehad en toen stopte het weer eens.. Kreeg wel een tip van de vlos.. Niet meer op de klok kijken.. en maar zo denken "ik beval nog lang niet" Schijnt wel te werken volgens de vlos.

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    He wat zonde dat het nou niet doorzet en al helemaal bagger dat de kleine alsnog niet ingedaald blijkt te zijn!!

en sja....klopt wel wat de VK zegt... niet teveel op de klok kijken, MAARRRR..... weet niet hoe het bij jullie zit. Hier is het moeilijk er niet mee bezig te zijn aangezien ik wordt gebombardeerd met smsjes en berichten op facebook of de baby er al is.... GRRRR....
    Van sommige mensen ontvang ik echt letterlijk elke ochtend een sms met de vraag of het al begonnen is!!
    Om gek van te worden. Ga gewoon niet meer reageren, denk ik.

5. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Hahaha ja ik ken het wel maar niet in die mate.. Tis ook moeilijk er niet bezig mee te zijn, ook zonder alle vragen.. Als ik een beetje buikpijn heb vraag mn vriend gelijk: en lijkt t op een wee? Of is t tog wat anders.. ook al heb ik niet eens gezegd dat ik pijn heb haha

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hier ook hoor.... je bent er toch de hele dag mee bezig. Als ik de winkels in ga, ben ik bij elke harde buik bang dat het begint midden in de winkel..

Mijn schoonzusje liep tot 42 weken....ik vind 39 weken al erg!!!

7. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Moet er niet aan denken om nog 3 weken zo door te gaan..
    Ik herken het helemaal, zie al helemaal voor me dat ik bij de koffie in de ah met een natte broek sta en dan ook nog eens moet gaan liggen en de vlos bellen..

8. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    @ Assi hoe is het nu bij jou, nog steeds die vervelende voorweeen?

Hier is t nu rustig, al sinds gister is ook wel ff fijn.

9. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    kan ook stilte voor de storm zijn Nalia......dat had ik bij de vorige ook toen

10. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Ja hij mag van mij nog steeds komen dus ik hoop het. Geniet ondertussen wel wat meer vd kleine, is straks over. Geniet ook even van de rust, mss is het idd wel die stilte voor de storm kan ik tenminste fit de bevalling in.

Deel Deze Pagina