Kan iemand misschien even meekijken.... Zie bijlage Het is een hele lichte streep denk ik (iig dezelfde dikte als de controle streep) Ziet iemand anders dat ook of beeld ik het me in? Iemand ervaring met lichte strepen (van Sensitest) Alvast bedankt voor het meekijken/meedenken!
Dankje voor je snelle reactie! NOD is vandaag volgens mijn cyclus... Positieve ovulatie test was gisteren 2wkn geleden (als ik dan uitga van eisprong binnen 24/48u dan zou NOD dus ook morgen kunnen zijn) Ik vind het heel spannend..... (Jij zit ook in een spannende tijd, zie ik dat goed? Succes!!)
Ik ken deze testen verder niet 🙈 Zit er een Kruidvat in de buurt? Of ff een CB digital met weken indicator halen. Die was bij mij ook al vroeg en dan heb je meteen duidelijkheid!
Deze is zeker positief hoor!! Van mij was gister een pennenstreep en eergister ook van sensitest dezelfde terwijl die op kruitvat behoorlijk dik en donker zijn...Ik zeg gefeliciteerd
Ik heb al heel wat zwangerschapstesten versleten maar op deze nog nooit een vals streepje gehad ik durf je wel te feliciteren! Duim dat je snel een knaller hebt!
Ik zie hem ook en weet zeker dat de streep beter zichtbaar is als je de test open maakt (bovenkant eraf).