Super lief dankjewel, ja je moet echt heel erg geduldig zijn. In deze ronde heb ik Hijama verricht. Dat is een hele oude "genezingswijze" en daarnaast heb ik palmpollen geslikt als je meer info wil kan je een prive berichtje sturen. Natuurlijk zijn alle dingen die je probeert om zwanger te raken maar de vraag of het helpt. En als het raak is dan weet je niet of het nou daar aan gelegen heeft of niet. Maar toen ik Hijama ging verrichten vertelde die mevrouw mij dat zelfs vele sporters hijama verrichten om alle overige doping uit hun bloed te halen omdat er geen andere manier bestaat om het zo snel uit t bloed te krijgen. ( Met andere woorden t haalt alle slechte gifstoffen uit je lichaam) Maar ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt veel succes ! ❤
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/%C3%99itgerekend-1-t-m-15-augustus-2018.667214/ Ik heb dit topic geopend, mocht je mee willen praten
Oh dat klinkt wel interessant! Wil graag een privé berichtje ontvangen met meer info. Ja precies je weet nooit of het daaraan heeft gelegen of niet, maar je kan het altijd proberen toch. En bij jou heeft het geholpen
Ik verwacht geen reacties meer hoor dames, vind gewoon leuk om mijn eigen topic af te maken zodat ik er later naar kan kijken ofzo hahah ❤