Ik had gisteren mijn positieve ovulatietesten en heb utrogestan gekregen van de huisarts om donderdag mee te starten , ik hoop dat t lukt!
Jeej wat goed meid, spannend! Hopelijk nu over 8 maanden een gezond kindje in je armen. Zal voor je duimen
Wat ik trouwens wel gek vind.. de kv zou gevoeliger moeten zijn dan de predictor early. Kv heeft 10 en predictor 12,5 nodig. Toch is die laatste veel duidlijker. Niet om jouw testen hoor, meer een algemene opmerking. Heb het de laatste tijd vaker gezien hier dat toch die early eerder duidelijk positief aangeeft dan de kv 2v5
Oh dat wist ik dan weer niet..weer wat geleerd. ik las al wel wat vaker dat de kv2v5 niet meer zijn wat ze waren. Geen idee eigenlijk. Bij mij werd de predictor binnen minuut duidelijk roze en de Kruidvat moest ik toch wel 5 min wachten om duidelijk roze te zien
Ik ben totaal geen ervaringsdeskundige hoor! Enige wat ik met zekerheid kan vaststellen is dat de kv geen nep lijntjes geeft. De hoeveelheid die ze nodig hebben heb ik van een internet lijstje die ik voorbij zag komen een aantal weken geleden. Anyway. Het ziet er goed uit voor je! Dus ik zeg proost met jip en janneke champagne
De predictor early is bewezen gevoeliger dan de kv In een enkel geval is de kv gevoeliger, maar in de meeste gevallen geeft de predictor sneller een lijn dan de kv 2v5
Kv geeft helaas ook neplijntjes. Veelal zijn die vaag of wat grijzig/roze, maar ze bestaan helaas echt. Dus met zekerheid vaststellen dat ze dat niet doen is een gevaarlijke uitspraak
Dat is helaas niet waar Pink. Ik kan je zo vijf foto’s sturen van (duidelijke) lijntjes op de KV in de rondes dat ik niet zwanger was. Die testen zijn zo ultra gevoelig dat ze ook andere dingen oppikken.