Hmm mijn ervaring is toch anders. Vervelend trouwens dat jij weleens vals positieve testen hebt gehad. Al die hoop en dan alsnog ongestwld worden..
Het is mijn ervaring.. na alle testen die ik gedaan heb. Al hoor ik toch van meerdere hier dat ze het wel hebben meegemaakt. Frustrerend lijkt mij dat.. vond ze altijd zo betrouwbaar.
Gefeliciteerd wat leuk! Nu duimen voor een plakker Volgens mij mag ik jou ook feliciteren? ik ga zo hard voor je duimen dat nu alles goed blijft gaan, je hebt genoeg voor je kiezen gehad. Hopelijk kan je 8 maanden genieten nu van de zwangerschap!
Ik heb getest met de Predictor Express. In de bijsluiter staat dat je deze echt pas moet doen op dag van NOD. Ze hebben wel een Early maar die heb ik nog nooit gedaan. Ze zijn denk ik beide heel gevoelig. want ik heb ook ongeveer 6 dagen voor nod getest.
Ja dat is echt ruk...hoor het helaas vaak om mij heen over deze testen. Ik had gister ook iets heel bijzonders met mijn eigen test, na 5 mij een licht lijntje en na een aantal uur een mega donkere streep (zie andere topic van mij), dus die testen doen af en toe rare dingen! Al was ik natuurlijk heel blij met mijn donkere streep. Ik had ook een ander merk test gedaan en die deed dat niet (mega donker worden), dus dan zie je dat het echt aan die test ligt.
Ben echt testverslaafd ik houd het nog geen halve dag vol om het niet te doen. Ben net naar de Kruidvat gelopen en toch weer een predictor express gekocht...hij moet nog opdrogen ( 4e plas van de dag en had aarsig wat water op dus zie nog niks boeiends ) Wat stom ik wee t dat ik het niet moet doen..toch doe ik het haha
Daarom ben ik groot tegenstander van dat vroege testen. Hoe vaak er niet op het forum vrouwen blij gemaakt worden met vage streepjes om vervolgens ongesteld te worden. Je kunt jezelf er helemaal gek meemaken, terwijl die wachtweken al spannend genoeg zijn.. @Citroentje93 jij bofkont!! Gefeliciteerd!
Spannend hoor! Hopelijk lopen de testen goed op. Ik zelf was ook een vroege tester, nooit tuurstreepjes gehad, behalve toen ik echt zwanger was haha! Maar het is inderdaad wel mogelijk dat je voor je ongesteld wordt 'zwanger' bent, maar het blijft niet zitten. Daarom moet je eigenlijk ook pas testen als je overtijd bent.
Ach, wie zegt dat het niet mag. Zolang je het kunt betalen Doe je verder niemand kwaad mee toch? Ziet er nu al goed uit! Ben benieuwd of hij anders is nu hij is opgedroogd.