Geen idee zie heel weinig verschil en nu heb ik geen testjes meer thuis dus ik wacht rustig ff tot na t weekend af ( als t lukt ) hahah
Dankjewel ! Ja ik vergeet telkens dat ik nog maar 3.3 ben moet echt even normaal gaan doen en pas na 4 weken weer testen !
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik ze positief vind, sorry! Hoop het natuurlijk wel voor je dat je over een paar dagen positief test met twee duidelijke strepen maar voor nu zou ik het als negatief beschouwen.
Ik denk dat je haar predictor test niet hebt gezien?! Die is allesbehalve negatief. Moet zeggen dat ik het wel vreemd vind dat je zon tuurlijntje hebt bij zulke duidelijke predictors. Ik had misschien een iets duidelijker lijntje op mn predictor maar toen was mn kv wel veel duidelijker.
Ja vorige ronde had ik bijna knallers met Kruidvat en action mega tuur. Beste is ook eigenlijk om pas na nod te testen en ook maar met 1 merk.
Ik denk dat je een brilletje nodig heb ! TS: hopelijk blijven je testen goed oplopen en is dit een plakkertje!
Lees al een tijdje stil mee maar vind dit zo leuk dat ik toch even reageer! Ik zie weldegelijk oploop in je laatste kv test en om de predictor kan je echt niet geen. Hopen op een plakker! (L)
Nee die heb ik niet gezien alleen op de eerste en laatste pagina heb ik naar testen gekeken. Zal eens terug kijken.
Op de eerste? Dan ben je zelf naar testen uit november aan t kijken Met zoveel pagina’s is het handiger om wat verder te kijken.
Hier zie ik wel een tweede streepje maar omdat je kruidvat test nauwelijks zichtbaar een streep geef zou ik gewoon even afwachten tot je op alle testen een duidelijke streep heb en dan pas van het positieve uitgaan maar goed jij denkt daar anders over en dat is prima toch? Gefeliciteerd..