Heyhey gaat goed bedankt voor het vragen en nee nog niet getest haha denk morgen of overmorgen weer ! ❤
Sorry dames...had even tijd nodig voor mezelf Met 4+2 volgens mij miskraam gehad. Dag na die mooie bijna knaller van een test begon de hevige buikpijn en vervolgens stolsels verloren. Nu toch maar lichaam goed laten herstellen en een maand overslaan Bedankt voor alle lieve berichtjes ❤
Wat verdrietig om te horen meis, ik was er al bang voor. Sterkte, twee keer achter elkaar, echt super rot! Hopelijk voor jou snel weer goed nieuws.
Ik vond je testen voor je termijn erg licht en toen je daarna ook nog een paar dagen niets liet horen terwijl je normaal zo enthousiast bent, dacht ik: dit is vast niet goed afgelopen...en helaas kwam je dat bevestigen. Sterkte meis!
Ik denk trouwens dat het twee keer dikke pech is geweest, een vroege miskraam zoals jij meemaakt gebeurt helaas heel vaak en het is dan niet zo dat je lichaam hoeft bij te komen en je een maand op pauze moet. Met latere miskramen, vooral die opgewekt of gecurreteerd moeten worden is dat wat anders. Als dit echter voor jou goed voelt moet je het zeker doen!